• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
5
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:

اکران فیلم های جشنواره فجر در البرز آغاز شد

  • کد خبر : 25828
  • 16 بهمن 1402 - 14:12
اکران فیلم های جشنواره فجر در البرز آغاز شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از آغاز اکران فیلم های چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر از 16 بهمن ماه خبر داد و گفت: این جشنواره گل سرسبد جشنواره‌های فجر کشور در کنار جشنواره‌های تئاتر، مد و لباس، تجسمی و موسیقی است.

به گزارش دیده بان البرز، سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: همزمان با فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، امسال نیز همانند سال های گذشته، شهر کرج میزبان چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر است.

وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های انجام شده در مجموعه این اداره کل اعلام کرد: این جشنواره که طبق روال سال‌های گذشته برگزار می‌شود، گل سرسبد جشنواره‌های فجر کشور در کنار جشنواره‌های تئاتر، مد و لباس، تجسمی و موسیقی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با بیان اینکه این جشنواره با اکران ۲۰ فیلم از امروز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه در سه سینمای اکومال، ساویز و پرشین در دو سانس آغاز به کار می کند، ابراز امیدواری کرد که البرز میزبان خوبی برای علاقه مندان به سینما و خانواده‌های فرهنگ‌دوست در این رویداد فرهنگی هنری باشد.

جابری انصاری اذعان کرد: با نظر تهیه‌کنندگان که مالکان مادی و معنوی اثر هستند و نیز برای حفظ جنبه حقوقی آثار، در حال حاضر فیلم‌های جشنواره تنها در مراکز استان‌ها و تهران به نمایش درمی‌آیند و در زمان دیگری اکران عمومی آثار را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=25828

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.