• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
9
فرمانده سپاه استان البرز:

اگر عاشورا تکرار شود، دیگر حسینی به مسلخ نخواهد رفت

  • کد خبر : 22128
  • 23 شهریور 1402 - 19:10
اگر عاشورا تکرار شود، دیگر حسینی به مسلخ نخواهد رفت
فرمانده سپاه استان البرز گفت: اگر عاشورا بار دیگر تکرار شود، فرزندان نبی خداوند قول می دهند که دیگر حسینی به مسلخ نخواهد رفت.

به گزارش خبرنگار دیده بان البرز، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز عصر امروز در اجتماع امت رسول الله در کرج ضمن تسلیت ایام پایانی ماه صفر گفت: این سربازان، پاسداران ولایت، امت رسول الله و جان برکفانی که در این مراسم حاضر شده اند، فرزندان پیامبر مکرم اسلام (ص) هستند.

وی افزود: اگر عاشورا بار دیگر تکرار شود، این فرزندان نبی خداوند قول می دهند که دیگر حسینی به مسلخ نخواهد رفت اما این یزید و یزیدیان هستند که به گور خواهند رفت. این سربازان که پاسداران حریم ولایت و جان برکفان ساحت ولایت هستند، آرزوی شهادت دارند و تا آخرین قطره خون خود به دفاع از نظام و انقلاب می پردازند.

فرمانده سپاه استان البرز مطرح کرد: این بسیجیان به تاسی از ولی خود و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، با اقتدار از نظام و امنیت این مردم دفاع می کنند. امید است هرچه زودتر پرچم مقدس این نظام و انقلاب به دست رهبر معظم انقلاب اسلامی تحویل صاحب اصلی این انقلاب، یعنی حضرت مهدی موعود (عج) شود و عدل و داد سراسر جهان را فراگیرد.

سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه امیدواریم این پاسداران حریم ولایت پای در رکاب مهدی فاطمه نیز بجنگند و به فوز عظیم شهادت نائل آیند، بیان کرد: امید آن می رود خداوند به همه ما توفیق عنایت کند تا بتوانیم در این راه پربهجت که پاسداری از نظام و انقلاب است گام برداریم و ثابت قدم باشیم.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=22128

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.