• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3
استاندار البرز:

ایجاد بسترهای رفاهی و توانمندسازی محلات در دستور کار است

  • کد خبر : 11127
  • 12 آبان 1401 - 10:08
ایجاد بسترهای رفاهی و توانمندسازی محلات در دستور کار است
استاندار البرز گفت: جبران عقب ماندگی ها و ایجاد بسترهای رفاه، تفریح و آسایش مردم و برنامه ریزی های ویژه ای برای توانمندسازی محلات را در دستور کار قرار داده ایم.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مجتبی عبداللهی استاندار البرز، در جلسه قرارگاه اجتماعی استان که روز پنجشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن دریافت گزارشی از روند اقدامات صورت گرفته در راستای برپایی میز خدمت تحت عنوان «چهارشنبه جهادی» در محلات هدف شهرستان چهارباغ، گفت: باید همه دستگاه ها با درک درستی از اقدامات قرارگاهی در کمترین زمان ممکن، فعالیت های لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: مصوبات و دستوراتی که در قالب این قرارگاه و همچنین میزهای خدمت ذیل آن، اتخاذ می شود، از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه تاثیر بسزایی در توانمندسازی مردم در محلات کم برخوردار دارد و به دلیل اینکه در گذشته توجه ویژه ای به محلات هدف نشده است، حتی کوچکترین اقدام مدیران در این مناطق می تواند رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشد.

استاندار البرز بیان کرد: جبران عقب ماندگی ها و ایجاد بسترهای رفاه، تفریح و آسایش مردم و از سوی دیگر برنامه ریزی های ویژه ای برای ایجاد اشتغال، جمع آوری متکدیان و معتادان متجاهر، رسیدگی به وضعیت معیشتی زنان سرپرست خانوار و در مجموع، توانمندسازی محله ها را در دستور کار قرار داده و راه اندازی نهضت ساخت اماکن ورزشی طی مشارکت دولت و خیرین نیز از جمله اهدافی است که بخصوص در ۶۶ محله هدف، دنبال می کنیم.

عبداللهی با تاکید بر فراهم کردن بسترهای نشاط، سرگرمی و تفریح برای مردم، گفت: بدین منظور همه شهرستان های استان باید جشن ها و جشنواره هایی را برگزار کنند و امید و نشاط را در جامعه تسری دهند. آموزش و پرورش استان نیز باید مدارسی را برای ورزش خانواده ها بویژه بانوان معرفی کند تا در روزهای تعطیل و خارج از ساعات حضور دانش آموزان، در اختیار آنان قرار گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=11127

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.