• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
9
در سه ماهه اول سال جاری صورت گرفت؛

ایجاد بیش از ۶۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان مورد حمایت و نیازمندان البرزی

  • کد خبر : 20418
  • 31 تیر 1402 - 12:26
ایجاد بیش از ۶۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان مورد حمایت و نیازمندان البرزی
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز از ارائه خدمات ایجاد اشتغال شامل پرداخت تسهیلات، کاریابی و بکارگیری در طرح های اشتغال توسط راهبران شغلی به ۶۱۴ نفر مددجو و نیازمند البرزی در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش دیده بان البرز، کیومرث عدل بخش، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال برای نیازمندان با هدف فقرزدایی و تقویت اقتصاد خانواده گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون به ۶۱۴ نفر مددجو و نیازمند خدمات ایجاد اشتغال شامل پرداخت تسهیلات، کاریابی و  بکارگیری در طرح های اشتغال توسط راهبران شغلی ارائه شده است.

وی عنوان کرد: در سال گذشته، تسهیلات اشتغال این نهاد علاوه بر افراد مورد حمایت، به هفت دهک پایین درآمدی نیز تعلق می گرفت؛ از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به ۳۰۰ نفر اعطا شده است. پس از احصا و شناسایی مستعدین اشتغال، آموزش های مقدماتی و مهارت های فنی و حرفه ای و پایدارسازی اشتغال به آن ها ارائه می شود.

عدل بخش با بیان اینکه در سه ماهه اول امسال ۲۵۰ نفر از طریق راهبران شغلی و مربیان آموزشگاه های طرف قرارداد و ۶۴ مورد از طریق معرفی به کاریابی مشغول به کار شده اند، افزود: تسهیلات اشتغال این نهاد در زمینه‌های خدماتی، تولیدی، صنعتی، دامپروری، کشاورزی و صنایع‌دستی به مددجویان و زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان پرداخت می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز بیان کرد: برای کارفرمایانی که از مددجویان مورد حمایت این نهاد در کسب‌وکار خود به‌کارگیری کنند، پرداخت حق بیمه فرد به‌کارگیری شده تا دو سال در نظر گرفته ‌شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=20418

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.