• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
6
در چهار ماهه نخست سال جاری صورت گرفت؛

ایجاد ۱۳ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی جدید در استان البرز

  • کد خبر : 20516
  • 02 مرداد 1402 - 8:24
ایجاد ۱۳ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی جدید در استان البرز
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز آمار اشتغال های ثبت شده در سامانه ملی رصد تا تاریخ 31 تیر 1402 را بیش از 13 هزار و 500 نفر اعلام کرد و گفت: در صورت تداوم این روند، البرز رتبه برتر کشور در ایجاد شغل را کسب خواهد کرد.

به گزارش دیده بان البرز، جلسه قرارگاه اشتغال استان البرز به ریاست استاندار با محوریت اجرای برنامه‌های اشتغال و کارآفرینی با حضور دستگاه‌های اجرایی برگزار شد و آخرین آمارهای دستیابی به اشتغال و اقدامات پیرامون این امر مورد ارزیابی قرار گرفت. استاندار البرز از صاحب نظران و متولیان حوزه اشتغال خواست تا برنامه ای راهبردی در راستای فرهنگ سازی و اتصال فارغ‌التحصیلان به بازارهای کار در شهرک های صنعتی استان ارائه دهند.

عبدالله دارایی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اشاره به ایجاد فرصت های شغلی در شهرک های صنعتی استان با حقوق و دستمزدهای رقابتی بیان کرد: وجود فرصت‌های بیشمار شغلی در شهرک‌های صنعتی استان، زمینه‌های این اشتغال و کارآفرینی را فراهم خواهد کرد، به شرط آنکه بسترهای حمل و نقل کارگری و مهمتر از همه، مسکن کارگری در صدر توجهات قرار گیرد.

وی آمار اشتغال های ثبت شده در سامانه ملی رصد تا تاریخ ۳۱ تیر ۱۴۰۲ را بیش از ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر اعلام و عنوان کرد: در صورت تداوم این روند، البرز رتبه برتر کشور در ایجاد شغل را کسب خواهد کرد. همچنین میزان پرداخت بانک‌ها به طرح‌های اشتغالزا در جزء ۲ بند ب تبصره ۱۶ سال گذشته، ۵۰۰ میلیارد تومان در قالب اعطای تسهیلات به ۴ هزار و ۵۰۰ طرح بوده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=20516

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.