• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
18

ایستگاه متروی شهید فخری زاده (ماموت) افتتاح شد

  • کد خبر : 22468
  • 01 مهر 1402 - 14:20
ایستگاه متروی شهید فخری زاده (ماموت) افتتاح شد
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: ایستگاه متروی شهید فخری زاده (ماموت) در راستای تکمیل خطوط و ایستگاه های قطار تهران – کرج - هشتگرد به بهره‌برداری رسید.

به گزارش دیده بان البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز امروز در آئین افتتاح ایستگاه متروی شهید فخری زاده (ماموت) که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید گفت: امید است با تلاش هایی که صورت گرفته روز به روز شاهد ارتقای خدمات به مردم در حوزه های مختلف باشیم.

وی مطرح کرد: ایستگاه متروی شهید فخری زاده (ماموت) در راستای تکمیل خطوط و ایستگاه های قطار تهران – کرج – هشتگرد به بهره‌برداری رسید. یکی از شاخصه های کشورهای پیشرفته دنیا تقویت بسترهای حمل و نقل عمومی است، از این رو باید به این مولفه مهم توجه ویژه ای صورت گیرد.

استاندار البرز بیان کرد: حدود یک ماه پیش در نشستی با مدیرعامل متروی تهران، خط متروی کرج – هشتگرد تحویل تهران داده و مقرر شد مشکلات فنی این خط اعم از سیگنالینگ و … را رسیدگی و حل کنند. کاهش زمان حرکت قطارها یکی از موضوعاتی است که در روزهای آینده اجرایی خواهد شد.

عبداللهی اذعان کرد: راه اندازی این ایستگاه مطالبه شهرک صنعتی و واحدهای تولیدی اطراف و شهرها و روستاهای همجوار بود که اکنون محقق شد و به طور قطع، افزایش کیفیت آن دنبال می شود.

در ادامه نیز یک هزار و ۴۷۰ واحد مسکن مهر به صورت رسمی تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شد. همچنین بوستان جوان در شهر جدید مهستان به مساحت ۸ هزار و ۷۸۰ مترمربع مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=22468

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.