• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
27

بازدید معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران از مخابرات منطقه البرز

  • کد خبر : 22906
  • 17 مهر 1402 - 15:36
بازدید معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران از مخابرات منطقه البرز
معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران با حضور در مخابرات منطقه البرز با معاون تجاری و امور مشترکین مخابرات منطقه البرز و همکاران این حوزه دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش دیده بان البرز، داوود زارعیان، معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران با حضور در مخابرات منطقه البرز با حمیدرضا رحیمی، معاون تجاری و امور مشترکین مخابرات منطقه البرز و همکاران این حوزه دیدار و گفت و گو کرد و در خصوص برنامه‌ها، راهکارها، چالش‌ها و پیشنهادات با یکدیگر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

داوود زارعیان، معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران در این دیدار، ضمن ارزیابی روند فعالیت‌های حوزه تجاری در منطقه البرز و تقدیر از تلاش ها و دستاوردهای چشمگیر این حوزه، با تاکید بر ضرورت تکریم مشتریان و انجام به موقع درخواست های آن ها گفت: پیشبرد اهداف شرکت در گرو رضایت مشتریان است و ارائه خدمات و محصولات در مخابرات منطقه البرز با کیفیت و مثبت ارزیابی می شود.

حمیدرضا رحیمی، معاون تجاری و امور مشترکین مخابرات منطقه البرز نیز ضمن قدردانی از اقدامات همکاران در حوزه تجاری به ارائه گزارشی از روند فعالیت ها و دستاوردهای این حوزه پرداخت و بیان کرد: با توجه به دانش و تعهد همکاران مخابرات منطقه البرز، امیدواریم روز به روز بیشتر شاهد رشد و ارتقای خدمت رسانی به مشتریان و افزایش سطح رضایتمندی آن ها باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=22906

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.