• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

باند جعل اسناد ملکی در البرز متلاشی شد

  • کد خبر : 1449
  • 28 آبان 1399 - 16:41
باند جعل اسناد ملکی در البرز متلاشی شد
رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری اعضای باند جعل اسناد ملکی خبر داد و گفت: این باند اقدام به 20 میلیارد ریال کلاهبرداری در کلانشهرهای تهران و کرج کرده بودند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز، گفت: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر فعالیت اعضای یک باند جعل و کلاهبرداری در امر سند سازی و جعل مدارک هويتی در کلانشهرهای تهران و کرج، تحقیقات در این زمینه توسط تيمی از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی آغاز شد.

وی اذعان کرد: تحقیقات پلیس تا جایی ادامه داشت که یک فقره پرونده سرقت از کلانتری ۳۰ اسلام آباد به پلیس آگاهی ارجاع و محرز شد متهمان دستگیر شده، همان اعضای باند پرونده کلاهبرداری هستند.

نادربیگی ادامه داد: متهمان تحت بازجویی های کارآگاهان در ابتدا منکر هرگونه جرمی شدند اما در مواجهه با اسناد و مدارک موجود به جرم خود اعتراف کردند و مشخص شد، ۲۰ میلیارد ریال جعل و کلاهبرداری با استفاده از اسناد جعلی و با شگردهای متقلبانه توسط انها صورت گرفته است.

به گفته رئیس پلیس آگاهی استان البرز، در بازرسی از مخفیگاه این متهمان، اسناد و مدارکی بالغ بر ۴۰ فقره اسناد جعلی اعم از سند ملکی، تعدادی مهر ثبت احوال، مدارک شناسایی و دسته چک جعلی کشف شد.

وی با بیان اینکه تاکنون پنج نفر از مالباختگان شناسایی شده اند، اظهار کرد: با توجه به اینکه وقوع جرائم متهمان بیشتر در شهرهای تهران و کرج بوده است، اعضای این باند به منظور تحقیقات بیشتر در اختيار پليس آگاهی قرار دارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=1449

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.