• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

بانک اطلاعاتی کاملی از هنرمندان کرج نداریم

  • کد خبر : 6442
  • 21 شهریور 1400 - 18:07
بانک اطلاعاتی کاملی از هنرمندان کرج نداریم
رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی و جوانان شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: بانک اطلاعاتی کاملی از هنرمندان کرج در دسترس نیست.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا سعیدی رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری، اجتماعی شورای شهر کرج در بازدید از خانه هنرمندان کرج با اشاره به عدم وجود بانک اطلاعاتی کامل از هنرمندان کرجی گفت: به سازمان فرهنگی شهرداری کرج ماموریت داده ‌ایم از طریق تعامل با سایر متولیان فرهنگ و هنر شهر نسبت به تکمیل این بانک، اهتمام ورزند.

وی ضمن اشاره به مشکلات موجود در سارمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج و با تاکید بر اهمیت و تاثیر هنر در ارتقای جایگاه انسان، تصریح کرد: هیچ زبانی را موثرتر از زبان هنر نمی‌دانم همچنین هیچ طرح و برنامه‌ای بدون بهره‌مندی از نیروهای متخصص و اعتبار مناسب، به ثمر نمی‌نشیند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری، اجتماعی شورای شهر کرج از دیگر مشکلات جدی موجود در حوزه فرهنگ و هنر، به وجود برخی موسسات و پیمانکاران خاص اشاره کرد و ادامه داد: این موسسات با لابی‌گری، باعث عدم دستیابی هنرمندان به دستمزد و محصول کار و تلاش‌شان می‌شوند.برای ساماندهی امور فرهنگی و هنری شهر، باید در بخش‌های ستادی و بودجه، اصلاحات جدی انجام گیرد.

سعیدی با بیان اینکه باید بتوانیم به صورت مستقیم با شخص هنرمند کار کنیم. تولید اثر، باید مقصود و هدف نهایی ما باشد، از متولیان خانه هنرمندان کرج خواست با این شورا در تعامل بوده و در جلسات کمیسیون حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=6442

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.