• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
3
استاندار البرز:

بانک های خصوصی تسهیلات حمایتی و تکلیفی را افزایش دهند

  • کد خبر : 25476
  • 28 دی 1402 - 14:24
بانک های خصوصی تسهیلات حمایتی و تکلیفی را افزایش دهند
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: از بانک های خصوصی استان انتظار می رود به پاس سپرده گذاری های مردم، تسهيلات حمایتی و تکلیفی را افزایش و منابع حاصل از البرز را به مردم استان اختصاص دهند.

به گزارش دیده بان البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز امروز در شورای اداری استان که در سالن شهدای دولت استانداری با حضور نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی و دادستان کرج برگزار شد، تاکید کرد: در عمل به قانون و کسب رضایتمندی مردم متحد و منسجم هستیم.

وی با اشاره به وحدت و همدلی بین مسئولان در استان، مطرح کرد: در این فضای مساعد درصدد حل مشکلات، موانع و خدمت به مردم هستیم. عمر مسئولیت ها کوتاه است و در چشم بهم زدنی پایان خواهد یافت و آنچه باقی می ماند نام نیک است. تلاش کنیم اگر روزی مسئولیتی هم نداشتیم همچنان مورد اعتماد و احترام مردم باشیم.

امنیت و سلامت در انتخابات با جدیت دنبال شود

استاندار البرز بیان کرد: با توجه به تاکیدات و بیانات مقام معظم رهبری، همه دستگاه ها و ادارات استان مکلف و موظف هستند که بسترهای حضور پرشور مردم را در انتخابات فراهم کنند. حضور مردم در انتخابات ضمن اینکه تکلیف است حق آنها نیز محسوب می‌شود بنابراین مردم باید از حقوق و تکاليف خود آگاه شوند. امنیت، رقابت، مشارکت و سلامت در انتخابات باید در البرز با جدیت دنبال شود.

عبداللهی اعلام کرد: یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر در استان حائز شرایط رای هستند و باید تلاش کنیم که همه این افراد پای صندوق های رای حاضر شوند. تمامی مدیران باید بیش از مسئولیت های تعریف شده و متعصبانه دین خود به نظام و کشور را ادا و در راستای افزایش مشارکت در انتخابات تلاش کنند.

ضرورت آکاهی بخشی در اصلاح الگوی مصرف آب

وی ادامه داد: امیدآفرینی و تبیین گری مهم ترین هدف و مسئولیت مدیران در این مقطع حساس است چرا که اگر مردم به خوبی از شرایط آگاه شوند و ما مسئولیت تبیین گری خود را به درستی انجام دهیم، هر فردی می تواند مشوق و مروج سایر افراد جامعه باشد.

نماینده عالی دولت در استان البرز در بخش دیگری از صحبت های خود اشاره کرد: از بانک های خصوصی استان این انتظار وجود دارد که به پاس سپرده گذاری های مردم، تسهيلات حمایتی و تکلیفی را افزایش و منابع حاصل از البرز را به مردم استان اختصاص دهند.

عبداللهی در ادامه به شرایط جوی و روند بارندگی ها نیز اشاره کرد و از مدیران خواست تا در خصوص اصلاح الگوی مصرف آب در بخش های مختلف خانگی، صنعتی و کشاورزی اقدام و آگاهی بخشی کنند تا اگر به دلیل کاهش بارندگی ها شرایط را بحرانی نکند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=25476

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.