• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
6
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد؛

برخورد با ۱۱ مدیر متخلف دولتی با حکم تعزیرات

  • کد خبر : 25371
  • 25 دی 1402 - 19:09
برخورد با ۱۱ مدیر متخلف دولتی با حکم تعزیرات
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از برخورد با 11 مدیر دولتی که در نظارت و تنظیم بازار کم‌کاری داشته اند خبر داد و گفت: در خصوص کم کاری و تخلفات مدیران مسئول تنظیم و نظارت بر بازار ورود جدی خواهیم کرد.

به گزارش دیده بان البرز، احمد اصانلو، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در همایش سراسری مدیران کل ستادی و استانی این سازمان گفت: با رویکرد مطالبه گری از دستگاه های اجرایی که مسئولیت تنظیم بازار را بر عهده دارند، در خصوص کم کاری و تخلفات مدیران مسئول تنظیم و نظارت بر بازار ورود جدی خواهیم کرد.

وی بسیاری از چالش و مشکلات عدیده حوزه بازار را ناشی از عدم مدیریت در تامین، توزیع و فقدان نظارت صحیح دانست و از رسیدگی به ۱۱ پرونده در استان های گیلان، خراسان رضوی، کرمانشاه، تهران، البرز، آذربایجان غربی و کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: با ۱۱ مدیر دولتی که در نظارت و تنظیم بازار کم‌کاری داشته اند برخورد شد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی بیان کرد: پس از احراز کم کاری مدیران دولتی در نظارت صحیح بر تنظیم بازار، حکم محکومیت پرداخت و یا انفصال آنان از خدمات دولتی بر اساس قانون تعزیرات حکومتی صادر شد.

اصانلو ضمن انتقاد از اینکه برخی دستگاه های اجرایی ضابط، همراهی لازم با سازمان تعزیرات حکومتی را ندارند، افزود: رویکرد ما در این دولت این است که ضمن اقتدار سازمانی با مدیریت قوی بتوانیم نقش موثری در حوزه تنظیم گری بازار داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در اذهان عمومی بعضی از دستگاه های مسئول حوزه نظارت در انجام وظایف قانونی کوتاهی می کنند، اذعان کرد: سازمان تعزیرات مسئولیت حلقه آخر تنظیم بازار یعنی رسیدگی به تخلفات را داشته و مسئولیت نظارت، بازرسی و کشف تخلف با دستگاه های اجرایی دیگر است.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی همچنین با اشاره به تاثیر اجرای احکام در بازدارندگی از تخلفات، گفت: در این راستا لازم است مدیران، نظارت ویژه ای بر این بخش داشته باشند تا مردم از اثربخشی احکام سازمان آگاه شوند و متخلفان نیز به دلیل نگرانی از جرائم بازدارنده تخلفی مرتکب نشوند.

اصانلو با تاکید بر ضرورت ادامه حضور تعزیرات حکومتی در بازار، خاطرنشان کرد: منظور ما از این موضوع، حضور در مراکز تولیدی و توزیعی عمده به منظور حمایت از مردم است که این مهم توسط گشت ها، رسیدگی و احکام مبتنی بر آن ها انجام می شود.

در این همایش، مدیران در قالب چهار کارگروه به بررسی چالش های اجرای سریع و موثر احکام تعزیرات حکومتی، راهکارهای بهبود عملکرد گشت های سیار، چالش های سال  ۱۴۰۳  در سازمان و راهکارهای برون رفت از آن و حوزه کشف، رسیدگی و اجرای پرونده های مهم و ملی و راهکارهای برون رفت از آن پرداختند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=25371

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.