• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
0
علی حدادی:

برخی از مسئولین البرز لیاقت ادامه مسئولیت ندارند

  • کد خبر : 32329
  • 07 مهر 1403 - 11:50
برخی از مسئولین البرز لیاقت ادامه مسئولیت ندارند
نماینده مردم شریف شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از مسئولین البرز لیاقت ادامه مسئولیت ندارند زیرا عرضه جذب اعتبار و بودجه را نداشته و نباید در مسند بمانند و ما در راستای مطالبه گری با کسی تعارف نداریم.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، علی حدادی، نماینده مردم شریف شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در جمع حلقه‌های میقات الصالحین بسیجیان و نوجوانان چهارباغ و پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، گفت: دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال تضعیف و جلوگیری از صدور آن بود.

به رسمیت شناختن غده سرطانی اسرائیل گزافه است/ پیگیر مسئله بیمارستان و آب در شهرستان چهارباغ هستم

وی در ادامه با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) پیامی نو را به صحنه سیاست وارد کرد، افزود: امنیت، اقتدار و آرامش امروز جامعه ایران متأثر از رشادت‌های شهدا و رزمندگان شریف و جان‌ بر کف است.

نماینده مردم شریف غرب البرز با تأکید بر اینکه در دوران دفاع مقدس به ظاهر تنها یک کشور با ما در جنگ بود اما در واقعیت ۴۵ کشور از صدام و سیاست های آن حمایت می‌کردند، اظهار کرد: رژیم بعثی عراق ۲۰ هزار کیلومتر از قصر شیرین تا خرمشهر ما را به اشغال خود درآورد.

رزمندگان با خداباوری در مقابل دشمن به پیروزی رسیدند

حدادی در ادامه با تأکید بر اینکه رزمندگان با خداباوری در مقابل دشمن به پیروزی رسیدند، تصریح کرد: زمان دفاع مقدس حتی قادر به وارد کردن سیم‌خاردار هم نبودیم اما پس از عزل بنی‌صدر، جوانان ایران حصر آبادان را شکستند.

وی با اشاره به آزادسازی خرمشهر، گفت: صدام اعلام کرده بود اگر ایران خرمشهر را آزاد کند، کلید بصره را به آن خواهم داد و جوانان ما باغیرت این خطه را باز پس گرفتند.

دبیر کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: رژیم صهیونیستی در طی یک سال ۴۵ هزار نفر را به شهادت رسانده است اما عده‌ای اعلام می‌کنند اگر سلاح زمین بگذارد ما هم سلاح زمین می‌گذاریم!

دولتمردان باید مراقب خط نفوذ باشند

حدادی با اشاره به اینکه باید مراقب نفوذ در سخنرانی آقایان بود، اظهار داشت: چراکه ایران به پیچیده‌ترین پهپاد و موشک‌ها مجهز بوده و قدرت بازدارندگی دارد.

وی انقلابی و بسیجی ماندن را ضروری دانست و تصریح کرد: دولتمردان باید مراقب خط نفوذ باشند، نمایندگان مجلس هم وظیفه‌دارند مقابل کج‌روی‌ها ‌ایستاده و تذکر دهند.

این نماینده مجلس در بخش دیگری با اشاره به عدم رأی اعتماد خود به وزیر بهداشت و درمان، گفت: بنده به تعدادی از وزرای دولت چهاردهم رأی منفی دادم که برای خود حجت شرعی داشتم از جمله وزیر بهداشت و درمان که از جریان فتنه حمایت کرده بود.

در راستای مطالبه گری با کسی تعارف نداریم

حدادی افزود: برخی از مسئولین البرز لیاقت ادامه مسئولیت ندارند زیرا عرضه جذب اعتبار و بودجه را نداشته و نباید در مسند بمانند و ما در راستای مطالبه گری با کسی تعارف نداریم.

پیگیر مسئله بیمارستان و آب در شهرستان چهارباغ هستم

نماینده مردم شریف شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در خاتمه با اشاره به اینکه پیگیر مسئله بیمارستان و آب در شهرستان چهارباغ هستم، اظهار کرد: در راستای اعتلای چهارباغ و جذب ردیف‌های اعتباری برای آن تلاش می‌کنم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=32329

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.