• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
15
مدیرکل راهداری البرز:

برقراری بیش از ۱۱۸ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ از ۲۴ اسفند تا دوم فروردین

  • کد خبر : 26793
  • 03 فروردین 1403 - 14:16
برقراری بیش از ۱۱۸ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ از ۲۴ اسفند تا دوم فروردین
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: از ۲۴ اسفند تا ۲ فروردین ماه بیش از ۱۱۸ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان برقرار شده است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، علی زندی فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به فعالیت سامانه ۱۴۱ در استان مطرح کرد: این سامانه با هدف ارائه خدمت به هموطنان و کاربران جاده‌ای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامه‌ریزی برای زمان سفر تهیه شده است.

وی با بیان اینکه کاربران جاده‌ای می‌توانند پس از برقراری ارتباط با سامانه مذکور از وضعیت ترافیکی راه‌ها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها و محدودیت‌های اعمال شده مطلع شوند و شکایات خود در حوزه راه‌ها را ثبت کنند افزود: شعار ما همواره در کنار مردم و برای مردم کار کردن است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز، سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات ۱۴۱ را بهترین راه ارتباطی با مردم دانست و بیان کرد: از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ همزمان با آغاز طرح راهداری نوروزی تا دوم فروردین سال جاری ۱۱۸ هزار و ۲۰۵ تماس با این سامانه در استان البرز برقرار شده است.

زندی‌فر با بیان اینکه از این تعداد دو هزار و ۳۷۱ تماس توسط کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های البرز پاسخ داده شده است، از رانندگان و کاربران جاده‌ای خواست تا قبل از سفر، آخرین اطلاعات در مورد شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت‌های تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت و سپس برای سفر خود برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=26793

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.