به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، علی شادفر رئیس مرکز مدیریت راههای ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای البرز از برقراری ۴۸۰ هزار و ۸۹۹ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ از ۲۴ اسفند سال گذشته تا ۲۴ فروردین ماه سال جاری خبر داد و گفت: از این تعداد ۸ هزار و ۶۰۰ تماس توسط کارشناسان مرکز مدیریت راههای البرز پاسخ داده شده است.
وی هدف از راه اندازی این سامانه را ارائه خدمت به هموطنان و کاربران جادهای به منظور آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامهریزی برای زمان سفر عنوان و بیان کرد: کاربران جادهای میتوانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از وضعیت ترافیکی راهها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها و محدودیتهای اعمال شده مطلع شوند و شکایات خود در حوزه راهها را ثبت کنند.
رئیس مرکز مدیریت راههای ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای البرز در پایان خاطرنشان کرد: از رانندگان و کاربران جادهای تقاضا داریم قبل از سفر آخرین اطلاعات در مورد شرایط ترافیکی و جوی و محدودیتهای تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت و سپس برای سفر خود برنامهریزی کنند.
انتهای پیام/