• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
4

برنامه های بنیاد شهید البرز در هفته دولت اعلام شد

  • کد خبر : 21519
  • 31 مرداد 1402 - 13:12
برنامه های بنیاد شهید البرز در هفته دولت اعلام شد
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ادای احترام به مقام شهدا و تکریم خانواده های شهدای دولت را از محوری ترین برنامه های بنیاد شهید در هفته دولت عنوان کرد.

به گزارش دیده بان البرز، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در نشست هماهنگی برنامه های هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران، با تاکید بر ضرورت بزرگداشت این ایام گفت: پیام شهدای دولت به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر حفظ و تثبیت آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و تلاش جهادی و صادقانه برای خدمت به مردم از آرمان های انقلاب است.

وی خدمتگزاری به ایثارگران را در راس امور بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و عنوان کرد: این مجموعه در راستای سیاست های دولت مردمی مبنی بر خدمتگزاری به مردم، به صورت شبانه روزی در حال تلاش است تا به ایثارگران که سرمایه های این کشور هستند، خدمت رسانی و مشکلات آن ها را برطرف کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، ادای احترام به مقام شهدا و تکریم خانواده های شهدای دولت را از محوری ترین برنامه های بنیاد شهید در هفته دولت خواند و افزود: پنج شنبه همزمان با اولین روز از هفته دولت، کارکنان این اداره کل همراه با سایر مسئولان استان، با حضور در گلزار شهدای چهارصد دستگاه کرج ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق می کنند.

رستمیان مطرح کرد: حضور در گلزارهای شهدا و دیدار با خانواده های معظم شهدا با محوریت شهدای دولت نیز از برنامه های سفرهای شهرستانی مسئولین استان در هفته دولت خواهد بود. حضور در خبرگزاری ها و جرائد و ارائه گزارش عملکرد بنیاد، تولیدات رسانه ای، برپایی میز خدمت در مساجد و بنیاد، بازدید از رسانه ها، تقدیر از کارمندان نمونه در روز کارمند و تبلیغات محیطی گسترده از دیگر برنامه هایی است که اجرا می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=21519

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.