• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
23
دبیر کارگروه تنظیم بازار استان البرز:

برپایی نمایشگاه پاییزه و جشنواره فروش فوق العاده در دستورکار است

  • کد خبر : 22033
  • 19 شهریور 1402 - 11:02
برپایی نمایشگاه پاییزه و جشنواره فروش فوق العاده در دستورکار است
سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به تأکید وزارت صمت بر ایجاد شرایط مناسب در روند تامین و عرضه اقلام کالایی موردنیاز ایام بازگشایی مدارس و دانشگاه ها گفت: برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم و جشنواره فروش فوق‌العاده در دستورکار است.

به گزارش دیده بان البرز، محمد انصاری، سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان با اشاره به تأکید وزارت صمت بر ایجاد شرایط مناسب در روند تامین و عرضه اقلام کالایی موردنیاز ایام بازگشایی مدارس و دانشگاه ها گفت: برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم و جشنواره فروش فوق‌العاده در دستورکار است.

وی افزود: با توجه به زیرساخت‌های ایجاد شده در محل نمایشگاه بین‌المللی البرز، برای برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه در سایت نمایشگاهی استان با همکاری اتاق اصناف تلاش می شود. پیرو جلسات کمیته نمایشگاهی و تصمیم کارگروه تنظیم بازار، سعی می کنیم آرامش بازار در ایام پیش رو و به ویژه در خصوص اقلام کالایی مورد هدف حفظ شود.

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان البرز تاکید کرد: طرح نظارتی ایام بازگشایی مدارس با اولویت کنترل قیمت ها و افزایش میزان اقلام کالایی در سطح عرضه نیز در دستورکار قرار دارد و بدون هیچ اغماضی با متخلفان برخورد قانونی می شود. همه دستگاه‌ها و تشکل های اقتصادی مسئول، باید نسبت به شرایط تأمینی و قیمتی انواع اقلام کالایی در سطح بازار حساسیت داشته باشند و با افزایش سطح همکاری ها به آرامش بازار کمک کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=22033

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.