• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
1
مدیرعامل شرکت گاز استان البرز:

برگزاری بیش از ۴۰ هزار ساعت نفر آموزش در شرکت گاز البرز

  • کد خبر : 13935
  • 24 بهمن 1401 - 12:38
برگزاری بیش از ۴۰ هزار ساعت نفر آموزش در شرکت گاز البرز
مدیرعامل شرکت گاز استان البرز از برگزاری بیش از 40 هزار ساعت نفر آموزش در سال 1401 برای کارکنان این شرکت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سیدرضا غفاریان، مدیرعامل شرکت گاز استان البرز گفت: واحد آموزش منابع انسانی این شرکت با فرایند نیازسنجی در ابتدای سال ۱۴۰۱ اقدام به برنامه ریزی ۹۵ دوره آموزشی با ۶۰ عنوان کرده است.

وی افزود: این شرکت موفق به برگزاری تعداد ۱۰ عنوان دوره آموزش عملی برای ۹۰ نفر ازکارکنان امدادگر، چهار عنوان دوره آموزش عملی برای ۱۱۰ نفر از کارکنان کنتورخوان، هفت عنوان دوره آموزش بدو استخدام برای ۲۰ نفر از کارکنان بند «و» و پنج عنوان دوره آموزش بدو استخدام برای ۱۴۱ نفر از کارکنان بند «د» شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز مطرح کرد: این شرکت همچنین ۳۴ عنوان دوره آموزش استاندارد شغلی برای سایر کارکنان  برگزار کرده که در مجموع ۸۹ کلاس آموزشی به میزان ۴۰ هزار و ۱۳۰ نفر ساعت با سرانه ۵۸ نفر ساعت برای کارکنان رسمی، ۵۴ نفر ساعت برای کارکنان قرارداد مستقیم، ۲۰  نفر ساعت برای کارکنان ارکان ثالث تا تاریخ ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ برگزار شده است.

غفاریان اذعان کرد: واحد آموزش این شرکت نیز در سال ۱۴۰۱ موفق به برگزاری آزمون نظری و عملی برای ۱۴۸ نفر از کارکنان امدادگر و ۱۱۰ نفر از کارکنان کنتورخوان شد که از این تعداد، ۱۱۶ نفر از کارکنان امدادگر و ۷۹ نفر از کارکنان کنتورخوان موفق به دریافت گواهینامه مهارت حرفه ای امدادگر گاز شهری و روستایی و مامور قرائت کنتور از سازمان فنی و حرفه ای شدند .

 وی ادامه داد: واحد آموزش منابع انسانی این شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی و اجرای امورات فرهنگی مانند برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کارکنان و همسران، بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن فرزندان، دعوت و حضور در مسابقات ملی ورزشی فرزندان کارکنان و کسب پنج مدال طلا، برگزاری دوره های آموزشی روانشناسی، مدیریت سبز، شطرنج، قصه گویی و… سهم بسزایی در فرهنگ سازی و ارتقای دانش خانواده کارکنان داشته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=13935

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.