• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
9
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز:

برگزاری جشن فرشتگان در ۱۲ نقطه از استان البرز

  • کد خبر : 13813
  • 24 بهمن 1401 - 11:30
برگزاری جشن فرشتگان در ۱۲ نقطه از استان البرز
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز از برنامه ریزی برای برگزاری سلسله جلسات و همایش ها و تجمعات جشن فرشتگان خبر داد و افزود: این مراسم تا پایان ماه شعبان در 12 نقطه استان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مهدی ولایی برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز ضمن قدردانی از حضور به موقع و پرشور مردم غیور و بصیر این استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، گفت: امیدواریم تحت عنایت حضرت مهدی (عج) و با پیروی از فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری، روز به روز بر عزت و اقتدار مردم افزوده شود.

وی با اشاره به اینکه ایام جشن و سرور اهل بیت (ع) در پیش است، عنوان کرد: برنامه های ویژه ای به مناسبت ایام مبعث حضرت رسول اکرم (ص) با در نظر گرفتن گروه های سنی و حضور اقوام مختلف در سراسر استان البرز پیش بینی می شود. این برنامه ها را می توان در قالب برگزاری مسابقات، برپایی جشن‌های محله‌ای و خیابانی، راه اندازی کارناوال شادی و جشن و مولودی در هیئت ها و مساجد اجرا کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، تقدیر از خانواده های شهدا و جانبازان و نورافشانی خیابان ها و تجمعات هیئت ها را از دیگر برنامه های این ایام برشمرد و با بیان اینکه این برنامه ها، نشاط و انرژی را به جامعه هدیه می دهد، از برنامه ریزی برای برگزاری سلسله جلسات و همایش ها و تجمعات جشن فرشتگان خبر داد و افزود: این مراسم تا پایان ماه شعبان در ۱۲ نقطه استان برگزار می شود.

ولایی برحق مصلی‌ها، حسینیه‌ها و مراکز تجمعی استان را محل برگزاری جشن فرشته‌ها دانست و افزود: این جشن در شهرستان‌ها و مرکز استان با حضور دخترانی که به سن تکلیف رسیده‌اند برگزار می‌شود. برنامه متمرکز جشن فرشته‌ها با حضور امام جمعه و ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از دخترانی که به سن تکلیف رسیده اند، در مصلای کرج برگزار و سرود اینجا ایران است از سوی آن ها خوانده می شود.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=13813

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.