• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

برگزاری مسابقه کتابخوانی «عطر ولایت» به مناسبت عید غدیر خم

  • کد خبر : 6152
  • 07 مرداد 1400 - 14:23
برگزاری مسابقه کتابخوانی «عطر ولایت» به مناسبت عید غدیر خم
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از برگزاری مسابقه کتابخوانی عطر ولایت از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز و با مشارکت موسسه فرهنگی هنری فانوس ادب البرز خبر داد.  

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از برگزاری مسابقه کتابخوانی عطر ولایت از کتاب گزیده ای جامع از الغدیر تألیف علامه امینی، تلخیص و ترجمه محمدحسن شفیعی شاهرودی با هدف زنده نگه داشتن معارف ولایت علوی و واقعه غدیر خم، از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز و با مشارکت موسسه فرهنگی هنری فانوس ادب البرز خبر داد.  

وی افزود: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند از پنج شنبه هفتم مرداد تا پنج شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ با ارسال مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی و کد ملی و عنوان مسابقه و پاسخ صحیح که در مجموع یک عدد ۱۰ رقمی می شود، از چپ به راست (مثال: حسین امیدی – کد ملی – مسابقه کتابخوانی عطر ولایت – (۱۲۳۴۱۲۳۴۱۲)) به دبیرخانه مسابقه به شماره واتساپ ۰۹۳۳۲۸۰۱۵۱۱ در این برنامه فرهنگی و معنوی شرکت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز بیان کرد: در مراسم اختتامیه که در شهریور ماه برگزار می شود به قید قرعه به ۱۲ نفر از برگزیدگان این مسابقه جوایز ارزنده ای اهدا می شود. علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز به نشانیalborz.farhang.gov.ir مراجعه کنند یا با شماره ۰۲۶۳۲۵۶۳۱۵۰ تماس بگیرند. جهت مشاهده فراخوان مسابقه کتابخوانی «عطر ولایت» اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=6152

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.