• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

برگزاری نشست های آموزشی نویسندگی دفاع مقدس «راویان نور» در کرج

  • کد خبر : 5917
  • 07 تیر 1400 - 11:51
برگزاری نشست های آموزشی نویسندگی دفاع مقدس «راویان نور» در کرج
دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان البرز با همکاری هیأت رزمندگان انصارالامام کرج سلسله نشست‌های آموزشی نویسندگی دفاع مقدس را با عنوان «راویان نور» برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان البرز با همکاری هیأت رزمندگان انصارالامام کرج سلسله نشست‌های آموزشی نویسندگی دفاع مقدس را با عنوان «راویان نور» برگزار می‌کند. این کارگاه‌ها و نشست‌های آموزشی با حضور اساتید برجسته حوزه خاطره‌نگاری و تاریخ شفاهی در سالن همایش‌های هیأت رزمندگان انصارالامام کرج برگزار می‌شود.

رزمندگان، پیشکسوتان، نویسندگان و پژوهشگران دفاع مقدس استان البرز در این نشست‌ها حضور خواهند یافت و نحوه ثبت و ضبط خاطرات و اسناد دوران حماسه و ایثار و روش‌های خاطره‌نگاری و تاریخ شفاهی را در سرفصل‌های پژوهش و تحقیق، مصاحبه، تدوین و گویا سازی و سایر بخش‌های خاطره‌نگاری فرا خواهند گرفت.

افتتاحیه این سلسله نشست‌ها روز دوشنبه هفتم تیر ساعت ۱۷ در سالن همایش شهید یدالله غفور زاده هیأت انصارالامام کرج برگزار می‌شود. در این نشست ضمن رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب عصرهای کریسکان، نویسندگان مطرحی همچون احمد دهقان، محمد قاسمی‌پور و کیانوش گلزار راغب (نویسند کتاب عصرهای کریسکان) در خصوص خاطره‌نگاری و تاریخ شفاهی در حوزه مستند نگاری دفاع مقدس سخن خواهند گفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=5917

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.