• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
7
مسئول گروه جهادی منتظران صالح:

بزرگترین درمانگاه صحرایی در استان البرز برپا شد

  • کد خبر : 8414
  • 23 تیر 1401 - 12:53
بزرگترین درمانگاه صحرایی در استان البرز برپا شد
مسئول گروه جهادی منتظران صالح از برپایی بزرگترین درمانگاه صحرایی به نام ولایت در منطقه ملک آباد شهرستان چهارباغ از 20 تیر ماه به مدت چهار روز به منظور ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، سید محمود حسینی، مسئول گروه جهادی منتظران صالح گفت: بزرگترین درمانگاه صحرایی به نام ولایت در قالب اردوی جهادی با محوریت دانشگاه علوم پزشکی البرز و گروه جهادی منتظران صالح از ۲۰ تیر ماه به مدت چهار روز در منطقه کم برخوردار ملک آباد شهرستان چهار باغ برپا شد.

وی هدف از برپایی این درمانگاه صحرایی را ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی به مردم کم برخوردار دانست و با اشاره به استقبال بسیار خوب اهالی منطقه ملک آباد از این درمانگاه مطرح کرد: در این اردوی جهادی، به طور متوسط روزانه به بیش از ۳۰۰ مراجعه کننده، خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می شود.

مسئول گروه جهادی منتظران صالح با اشاره به همکاری و حمایت مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و شهرستان چهارباغ خاطرنشان کرد: خدمات بهداشتی و درمانی در حوزه های دندانپزشکی و خدمات پزشکی در سطح یک و دو با حضور اساتید و پزشکان و دانشجویان ارائه می شود.

حسینی ادامه داد: روزانه نزدیک به ۸۰ نفر از گروه های مختلف از جمله بسیج جامعه پزشکی، اساتید، پزشکان و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، دانشجویان و بسیج شهری در این درمانگاه صحرایی مشارکت و فعالیت دارند.

دکتر سمیه خرمیان، رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز نیز گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه و گروه جهادی منتظران صالح، ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی به شهروندان منطقه ملک آباد چهارباغ، از ۲۰ لغایت ۲۴ تیر ماه، با حضور تیم های جهادی در حال انجام است.

وی از اعزام تیم جهادی دانشکده متشکل از اساتید، دانشجویان و کارکنان در قالب نیروهای متخصص جهت ارائه این خدمات خبر داد و افزود: بخش دندانپزشکی روزانه با فعالیت ۳۰ نفر، هشت یونیت فعال و یک یونیت سیار جهت ارائه خدمات دندانپزشکی از قبیل جراحی، جرم گیری، کشیدن و وارنیش تراپی کودکان فعال است.

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز بیان کرد: خدمت رسانی به مناطق محروم به عنوان زکات علم و تخصص از جمله برنامه های مهم و دوره ای دانشکده دندانپزشکی است که به صورت معمول، با اعزام تیم متخصص اساتید در کنار دانشجویان و همراهی نیروهای اجرایی مجموعه محقق می شود تا ارائه خدمات با کیفیت بالا و به تعداد قابل توجهی از افراد متقاضی صورت گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=8414

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.