• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
10
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نظرآباد:

بسیجیان، در دفاع از آرمان های انقلاب پیش قدم و ثابت قدم هستند

  • کد خبر : 24081
  • 01 آذر 1402 - 16:01
بسیجیان، در دفاع از آرمان های انقلاب پیش قدم و ثابت قدم هستند
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نظرآباد گفت: بسیجیان با به خطر انداختن جان خود برای حفظ جان هموطنانشان در وقایع مختلف مانند سیل و زلزله و در دفاع از آرمان‌های انقلاب پیش قدم و ثابت قدم هستند.

به گزارش خبرنگار دیده بان البرز، فرمانده سپاه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج نظرآباد و جمعی از پاسداران و فرماندهان حوزه های بسیج سپاه این ناحیه به مناسبت هفته بسیج با حجت الاسلام محمدی، امام جمعه شهرستان نظرآباد دیدار کردند.

حجت الاسلام محمدی، امام جمعه نظرآباد در این نشست ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیج تاکنون توانسته در عرصه های مختلف علمی، ورزشی و فرهنگی توانمند ظاهر شود. همه به یاد دارند که در دوران کرونا بسیجیام چگونه از خودگذشتگی و در راستای مقابله با این ویروس منحوس تلاش کردند.

سرهنگ پاسدار احمد خدابنده، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نظرآباد نیز در این نشست با اشاره به برنامه های این ناحیه در هفته مبارک بسیج بیان کرد: بسیج از ابتکارات حضرت امام خمینی (ره) است و اهمیت و جایگاه بسیجی بودن در جایی نمود پیدا می کند که امام راحل خود را یک بسیجی می دانند.

وی افزود: بسیجیان با به خطر انداختن جان خود برای حفظ جان هموطنانشان در وقایع مختلف مانند سیل و زلزله و در دفاع از آرمان‌های انقلاب پیش قدم و ثابت قدم هستند. حضور در رزمایش مواسات و کمک مومنانه، اقدامات جهادی و کمک به محرومان یکی از ویژگی های بسیج و بسیجی است.

شایان ذکر است که در ابتدای این دیدار فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نظرآباد، پاسداران و فرماندهان حوزه های سپاه این ناحیه با حضور در گلزار شهدای گمنام با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید بیعت کردند.

خبرنگار: محمدرضا کارگربرزی

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=24081

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.