• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

بیست و چهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت برگزار می شود

  • کد خبر : 9106
  • 24 مرداد 1401 - 12:11
بیست و چهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت برگزار می شود
معاون ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز خبر داد: بیست و چهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت در دو بخش عمومی و اختصاصی و با محوریت شعر دفاع مقدس برگزار می شود.

فرشید امامزادگان، معاون ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز از برگزاری بیست و چهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت خبر داد.

وی با بیان اینکه شرکت در این جشنواره برای عموم مردم آزاد است و محدودیت سنی ندارد، محوریت این جشنواره را شعر دفاع مقدس بیان و عنوان کرد: این کنگره در دو بخش عمومی و اختصاصی برگزار می شود که بخش عمومی شامل شعر دفاع مقدس است و تمام موضوعات دفاع مقدس را شامل می شود.

دبیر جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت افزود: دفاع مقدس و شعر مقاومت بین المللی اسلامی، شعر دفاع مقدس با بهره گیری از مضامین عاشورایی، شعر دفاع مقدس و نقش آن در جهاد تبیین، شعر دفاع مقدس و جنگ نرم، شعر دفاع مقدس و کودک و نوجوان و نیز شعر دفاع مقدس و نقش زنان، موضوعات این جشنواره در بخش اختصاصی هستند.

امامزادگان با اشاره به اینکه در سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ نیز دو نفر از البرز موفق به کسب رتبه اول کشوری شدند مطرح کرد: مرحله استانی این جشنواره در البرز برگزار می شود و برگزیدگان آن جهت شرکت در بیست و چهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت معرفی می شوند.

امامزادگان مهلت ارسال آثار را تا ۳۱ شهریور سال جاری اعلام کرد و گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود را در پیام رسان های ایتا، سروش یا واتساپ به شماره ۰۹۰۲۵۱۴۷۶۴۲ ارسال کنند یا به صورت حضوری به دبیرخانه کنگره به نشانی بزرگراه تهران _ کرج، روبروی کارخانه درنا، مجموعه بوستان جهان نما، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز تحویل دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=9106

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.