• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
4
مدیرکل میراث فرهنگی استان البرز:

تبدیل کاروانسرای شاه عباسی به مرکز فرهنگی و صنایع دستی در دستورکار است

  • کد خبر : 20244
  • 28 تیر 1402 - 17:19
تبدیل کاروانسرای شاه عباسی به مرکز فرهنگی و صنایع دستی در دستورکار است
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز از تعامل با شهرداری برای تبدیل کاروانسرای شاه عباسی به یک مرکز فرهنگی و خانه خلاق صنایع دستی خبر داد.

به گزارش دیده بان البرز، رحیم خاکی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز امروز در جلسه هم افزایی برای بهره برداری از کاروانسرای شاه عباسی کرج که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، با بیان اینکه با توجه به موقعیت قرارگیری کاروانسرای شاه‌عباسی در مرکز شهر ظرفیت بسیار بالایی برای بهره‌برداری از آن با کاربری‌های فرهنگی وجود دارد، از تعامل با شهرداری برای تبدیل این مکان به یک مرکز فرهنگی و خانه خلاق صنایع دستی خبر داد.

مهرداد کیانی، شهردار کرج نیز در این جلسه انجام امور فرهنگی را یکی از وظایف شهرداری‌ها عنوان کرد و ادامه داد: احیای کاروانسرای شاه‌عباسی به عنوان یکی از اماکن تاریخی استان البرز، اقدامی ارزشمند و درخور توجه است که علاوه بر ایجاد فضای فرهنگی در شهر، به ارتقای سطح فرهنگ استان نیز کمک می‌کند.

در این جلسه مقرر شد اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز طرح تبدیل کاروانسرای شاه عباسی به مرکز فرهنگی، هنری و خانه خلاق صنایع دستی را به شهردار ارائه دهد و شهردار طرح مذکور را در صحن شورا مطرح کند تا در صورت تصویب با تعامل و هم ‌افزایی توسط شهرداری به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=20244

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.