• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
7

تجلیل از ایثارگران آزاده ارتش در استان البرز

  • کد خبر : 21506
  • 31 مرداد 1402 - 13:04
تجلیل از ایثارگران آزاده ارتش در استان البرز
طی مراسمی با حضور امیر سرتیپ دوم ستاد اکبر نجفی، فرمانده لشکر 23 متحرک هجومی ولایت از 100 ایثارگر آزاده ارتشی و خانواده های آن ها تجلیل به عمل آمد.

به گزارش دیده بان البرز، طی مراسمی با حضور امیر سرتیپ دوم ستاد اکبر نجفی، فرمانده لشکر ۲۳ متحرک هجومی ولایت و جمعی از مسئولین استانی، ضمن گرامیداشت رشادت ها و از خودگذشتگی های شهدا و ایثارگران، از ۱۰۰ ایثارگر آزاده ارتشی و خانواده های آن ها تجلیل به عمل آمد.

امیر نجفی، فرمانده لشکر ۲۳ متحرک هجومی ولایت در این مراسم ضمن ادای احترام به آزادگان دوران دفاع مقدس خطاب به آن ها گفت: اگر فداکاری ها و از خودگذشتگی های جوانان دیروز و قهرمانان امروز نبود، ما از نعمت های امنیت و قدرت بهره مند نبودیم. شما مردانه و جانانه از میهن اسلامی ایران دفاع و جان و جوانی خود را برای پیروزی این کشور فدا کردید.

امیر سرتیپ دوم حسین یاسینی، مدیر روابط عمومی و ارتباطات مردمی نیروی زمینی ارتش که سابقه ۲۷ ماه اسارت در زندان های رژیم بعث را دارد، در این مراسم بیان کرد: رزمندگان ما پیش از آنکه سلاح به دست داشته باشند، جان بر کف بودند و به همین دلیل سال ها پس از دفع تجاوز دشمن، هیچ بدخواهی با وجود چشم طمع، جرأت جسارت به میهن اسلامی ما را نکرد. این معارف باید به جوانان منتقل شود تا این فرهنگ جاودان بماند.

در پایان مراسم، به رسم یادبود از چند تن از آزادگان جانباز که هر یک بیش از سه هزار روز در اسارت دشمن بعثی بودند تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=21506

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.