• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
9
امام جمعه ماهدشت:

تروریست ها بدانند هیچ جای منطقه برای آنها امن نیست

  • کد خبر : 25501
  • 29 دی 1402 - 17:03
تروریست ها بدانند هیچ جای منطقه برای آنها امن نیست
امام جمعه ماهدشت گفت: اقدام اخیر سپاه تنبیه تروریست های میدانی و انتقام سخت از آنان، یک پیام هشدار‌آمیز برای رژیم صهیونیستی داشت و ثابت کرد که هیچ جای این منطقه برای تروریست ها امن نیست.

به گزارش خبرنگار دیده بان البرز، حجت الاسلام والمسلمین علی رادمرد، امام جمعه ماهدشت امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر، ایام اعتکاف را بسیار ارزشمند و ذی قیمت دانست و گفت: همه عبادات اسرار آمیزند اما این سنت، یکی از اسرارآمیزترین عبادات است که باید در طول حیات خود با سیر معنوی و روحانی و نیز تقوا پذیری این اسرار پی ببریم.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه اعتکاف عبادتی ترکیبی است و بخشی از مناسک آن با عباداتی همچون نماز و روزه آمیخته است، دارای مناسک مخصوص به خود است و قاعدتا باید اسراری مرکب و مضاعف داشته باشد. اکنون راهکار رسیدن به حکمت و اسرار برخی عبادات از جمله سنت اعتکاف چیست؟ در یک بیان ساده می توانیم بگوییم که سبک‌باری و سبک‌بالی است.

امام جمعه ماهدشت در ادامه با اشاره به اعلام آمادگی مساجد این شهر برای حضور معتکفین و پذیرایی از آنها، عنوان کرد: لازم است از همین تریبون از همه علاقه مندان و مشتاقان حضور در این مراسم معنوی و روحانی دعوت کنیم تا در این مراسم شرکت کنند و پس از راز و نیاز و خلوت با معبود، از بهره های آن بی نصیب نمانند و نتایج آن را در زندگی آینده خود ببینند.

حجت الاسلام والمسلمین رادمرد در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به عملیات موشکی دوشنبه شب گذشته توسط سپاه و مورد هدف قرار دادن مقرهای تروریستی داعش و موساد در سوریه و اربیل و انهدام آنها تصریح کرد: به گفته مقامات سپاه این آغاز انتقام از تروریست‌ها بود و تا آخرین نفر آنها نیز مورد ضربه قرار خواهند گرفت.

عملیات اخیر سپاه علیه تروریست ها تاریخی بود

وی افزود: در واقع سپاه پاسدارن با این اقدام خود به نمایندگی از مردم ایران علاوه بر شروع انتقام‌گیری از قاتلان زنان و کودکان بی‌گناه حملات تروریستی کرمان، اهداف مهم دیگری را نیز محقق کرد که به برخی نکات و ویژگی‌های آن می‌پردازیم. شاید یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این عملیات ضدتروریستی موفق، حمله به مقرهای تروریستی داعش و موساد به طور کاملا همزمان باشد.

امام جمعه ماهدشت مطرح کرد: در واقع ایران با این اقدام همزمان، هم عملا رژیم صهیونیستی را هم ردیف داعش در تروریسم معرفی می‌ کند و هم در عین حال توانایی بالای ایران در انتخاب و هدف قرار دادن دقیق چند مقر تروریستی در دو کشور مجزا را نشان می دهد که این موضوع نیز یکی دیگر از ویژگی های این عملیات بود. علاوه بر این، در این حملات برای اولین ‌بار از موشک‌های بسیار دقیق با برد بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر استفاده شد.

وی این عملیات را کاملا دقیق، معنادار و حساب شده معرفی کرد و ادامه داد: این اقدام علاوه بر تنبیه تروریست های میدانی و انتقام سخت از آنان، یک پیام هشدار‌آمیز بسیار محکم نیز برای رژیم صهیونیستی داشت که در صورت تداوم اقدامات تروریستی علیه مردم و منافع ایران، گرفتار انتقام دستان پرتوان این کشور خواهد شد. این عملیات همچنین ثابت کرد که هیچ جای این منطقه برای تروریست ها امن نیست.

حجت الاسلام والمسلمین رادمرد عملیات اخیر سپاه علیه تروریست ها را تاریخی خواند و هشدار داد: تروریست ها بدانند در صورت انجام هر اقدام کور تروریستی باید منتظر موشک‌های دقیق ایرانی باشند که آنها را به دام انداخته و به سزای اعمالشان خواهد رساند. این اقدام هشداری برای دشمنان ایران داشت که باید دست از شیطنت علیه این ملت بردارند. اگر بخواهند منافع ملی ایران را تهدید و ایجاد ناامنی کنند، با حجم آتش زیاد هدف قرار خواهند گرفت.

خبرنگار: صدیقه صباغیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=25501

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.