• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
9
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر کرج:

تسلیم و وادادگی دشمن، مرهون ایستادگی رزمندگان است

  • کد خبر : 22209
  • 26 شهریور 1402 - 16:52
تسلیم و وادادگی دشمن، مرهون ایستادگی رزمندگان است
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت: کیست که نداند این تسلیم و وادادگی دشمن، مرهون ایستادگی رزمندگان و فرزندان بسیج در این کشور است؟

به گزارش دیده بان البرز، فرمانده پایگاه شهیدان نژادفلاح و رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج امروز در نطق پیش از دستور یکصد و سی و سومین جلسه رسمی شورا ضمن تبریک آغاز ماه ربیع الاول و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: سال ها از ایام دفاع مقدس می گذرد و آثار معنوی ایثار، اخلاص، جانبازی، دلاوری و رشادت تا رسیدن به مرز شهادت هنوز بر خاکریزهای صیانت از نظام اسلامی در کوی و برزن این دیار هویدا و در تامین امنیت این ملت بزرگ به عینه حاضر و ناظر است.

وی اذعان کرد: رزمندگان نستوه آن ایام، فرزندان بسیجی، گردان های عاشورا و نسل جوان و مقتدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون کوه، ایستاده در غبار پای اطاعت و جانفشانی از امام و ولی امرشان امنیت، آرامش و زندگی را به مردمان این مرز و بوم هدیه کردند. آنان در خاکریز ای شلمچه از پای درآمدند یا در خانطومان حلب غریبانه جان دادند تا شهدای امنیت این شهر، چراغ شهادت را در مسیر بصیرت و ولایتمداری روشن نگاه داشته اند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد: امروز اگر دشمن در یاس و نا امیدی از هجمه های نافرجام براندازی خودساخته تبری می جوید و پرچم تعامل را در دستکش های مخملین بر افراشته است، کیست که نداند این تسلیم و وادادگی، مرهون ایستادگی رزمندگان و فرزندان بسیج در این کشور است؟

چپردار بیان کرد: میراث اخلاص و مظلومیت بسیج از رزمندگان دفاع مقدس آنقدر موثر بود که در سالروز ایام اغتشاشات، فرزندان دختر یا پسر این کشور در معیت خانواده های مومن با نهایت فهمیدگی دست و پا زدن بیهوده خارج نشینان متوهم را نیز به مرگ آرزوهایشان رساندند. امروز حاکمیت نظام، برقراری دولت ها و توفیق مدیریت های ما از فضل شهادت هاست.

وی گفت: حواسمان باشد اگر آرمان های متعالی دفاع مقدس در روزمرگی هایمان به نسیان سپرده شود، توفیق برخورداری از امنیت، دولت یا مدیریت ها از ما سلب می شود. قدر این موهبت ارزشمند را بدانیم و در سایه هوشمندی، وحدت و ولایتمداری با کارآمدی و تبیین عملکردهای جهادی جوانه های امید را در دل های نازنین مردمان این شهر و دیار به نهال یقین و درخت تنومند استقلال مبدل و رضایت مندی آحاد این مردم بزرگ و عزیز را به شایستگی محقق کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=22209

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.