• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
9
عضو شورای شهر کرج:

تشکیل بافت غیررسمی در گلدشت زنگ خطری برای مدیریت شهری است

  • کد خبر : 26144
  • 29 بهمن 1402 - 17:42
تشکیل بافت غیررسمی در گلدشت زنگ خطری برای مدیریت شهری است
عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: عدم جلوگیری از تشکیل بافت غیر رسمی اراضی گلدشت و عدم توجه به سرانه‌های خدماتی زنگ خطری برای مدیریت شهری است.

به گزارش دیده بان البرز، علیرضا رحیمی عضو شورای اسلامی شهر کرج در بازدید از شهرک گلدشت کرج گفت: نزدیک به چهار دهه است که این شهرک از حریم خارج و به محدوده شهری اضافه شده است، در همین راستا رسیدگی جدی و خدمات رسانی به این منطقه در زمینه‌های جدول، آسفالت، سرانه‌ها و نگهداشت شهر با توجه به فاصله از مرکز شهر کمرنگ بوده است.

وی عدم جلوگیری از تشکیل بافت غیر رسمی اراضی گلدشت و عدم توجه به سرانه‌های خدماتی را زنگ خطری برای مدیریت شهری دانست و افزود: اگر نظارت ویژه ای در این شهرک صورت نگیرد، یک بافت غیررسمی در اراضی اطراف مجموعه شکل خواهد گرفت لذا مسئولان مربوطه باید توجه ویژه ای به حریم شهر داشته باشند و برای حفظ آن تلاش کنند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج از مجوز حفر چاه آب از طریق آبفا در این شهرک نیز خبر داد و اظهار امیدواری کرد که آب و فاضلاب با استفاده از چاه و قنات موجود بتواند بحث مشکلات آب و آبیاری را برطرف کند؛ این شهرک حتی از یک پارک، زمین ورزشی و سرانه فرهنگی نیز محروم است.

شایان ذکر است در این بازدید با تصویب اعضای شورا حدود چهار هزار متر از اراضی موجود شهرداری برای ایجاد پارک، مجوز حفر چاه آب، بهسازی و جدول گذاری و آسفالت در برخی معابر شهرک جزو پروژه‌های تعریفی در بودجه ۱۴۰۳ قرار گرفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=26144

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.