• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
8
مدیرکل صمت استان البرز اعلام کرد:

تشکیل پرونده برای بیش از پنج هزار متخلف صنفی

  • کد خبر : 25342
  • 24 دی 1402 - 22:21
تشکیل پرونده برای بیش از پنج هزار متخلف صنفی
مدیرکل صمت استان البرز گفت: در جریان بیش از 27 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی استان طی ماه گذشته، برای بیش از پنج هزار متخلف، پرونده تشکیل و به مرجع رسیدگی کننده ارسال شده است.

به گزارش دیده بان البرز، محمد انصاری، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز در دهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان از انجام ۲۷ هزار ۶۱۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی، صنعتی و خدماتی استان طی ماه گذشته خبر داد و اعلام کرد: طی این مدت برای پنج هزار و ۷۳۶ متخلف، پرونده تشکیل و به مرجع رسیدگی کننده ارسال شده است.

وی با بیان اینکه نسبت تعداد پرونده های متشکله به کل بازرسی های انجام شده حدود ۲۱ درصد است که از میزان تعریف شده بالاتر و نشان دهنده افزایش کیفیت بازرسی هاست، مطرح کرد: با توجه به دستور ویژه استاندار البرز در خصوص تشکیل قرارگاه نظارت بر بازار، هفته گذشته اولین رزمایش مشترک طرح نظارتی ویژه استان با حضور نمایندگان دستگاه های مسئول برگزار شد.

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان البرز اعلام کرد: در قالب اجرای این طرح، بازرسان اداره کل صمت یک هزار و ۴۳۰ مورد بازرسی انجام و برای ۱۹۴ متخلف صنفی پرونده تشکیل داده اند. این بازرسی ها با اولویت اقلامی کالایی مانند شکر، برنج، نان، روغن نباتی، مواد پروتئینی، فرآورده های لبنی، میوه، تایر خودرو و روغن موتور، پوشاک، کیف و کفش، خدمات و…، انجام شده و نسبت کشف تخلفات به مجموع بازرسی های به ۲۹ درصد ارتقا یافته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=25342

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.