• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
11
رئیس پلیس راه استان البرز:

تعامل دستگاه ها در سیل اخیر، موجب شد تلفات جانی نداشته باشیم

  • کد خبر : 18654
  • 25 خرداد 1402 - 11:50
تعامل دستگاه ها در سیل اخیر، موجب شد تلفات جانی نداشته باشیم
رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به تعامل ایجاد شده در بحران اخیر با تدابیر استاندار و مدیران استانی گفت: همه دستگاه های مربوطه، هرآنچه که در توان داشتند را پای کار آوردند که نتیجه این امر، این شد که تا به این لحظه هیچ تلفات انسانی نداشته ایم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، سرهنگ پیمان کرمی، رئیس پلیس راه استان البرز در جریان بازدید خبرنگاران از مناطق سیل زده جاده کرج – چالوس، در نشست خبری با اصحاب رسانه که در بخشداری آسارا برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش های اصحاب رسانه به منظور حاکم کردن آرامش در جامعه با اشاره به سیل اخیر در جاده کرج – چالوس گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی و تذکر مدیریت بحران استانداری، دستگاه ها آمادگی نسبی داشتند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه پاسگاه پلیس راه کرج – چالوس در محل تونل شماره یک و دو قرار دارد، از ابتدای بارندگی در این محور، همکاران ما اعلام کردند که آب و گل و لای در حال حرکت به سمت تونل است. بلافاصله با هماهنگی با استانداری و فرماندهی انتظامی استان البرز، اقدام به انسداد مسیر از محدوده شهرستانک و میدان امیرکبیر کردیم تا افراد غیربومی و ناآشنا به مسیر، با مشکلاتی از جمله ریزش سنگ و … مواجه نشوند و اطلاع رسانی های لازم نیز در فضای مجازی صورت گرفت.

رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به تعامل ایجاد شده در بحران اخیر با تدابیر استاندار و مدیران استانی افزود: در همان شب اول همه دستگاه های مرتبط در کنار یکدیگر قرار گرفتند و هرآنچه که در توان داشتند را پای کار آوردند که نتیجه این امر، این شد که تا به این لحظه هیچ تلفات انسانی نداشته ایم، در صورتیکه با وقوع آن سیل عظیم، حجم خرابی ها می توانست بیش از این باشد. پلیس راه البرز نیز همچنان با تمام توان آسایش خود را فدای آرامش مردم می کند.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=18654

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.