• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9

تعامل صاحبان صنایع با اصحاب رسانه راهکار برون‌رفت از مشکلات اقتصادی

  • کد خبر : 1473
  • 29 آبان 1399 - 0:28
تعامل صاحبان صنایع با اصحاب رسانه راهکار برون‌رفت از مشکلات اقتصادی
رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز گفت: همراهی و هم اندیشی اصحاب رسانه با صنعتگران و تولیدکنندگان می تواند در تحقق اهداف عام المنفعه برای اصحاب رسانه، کارآفرینان و صاحبان مشاغل تاثیر بسزایی داشته باشد.

ابراهیم نوروزی فر، رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز با اشاره به ظرفیت های این استان گفت: با توجه به اوضاع معیشتی مردم، باید با استفاده از ظرفیت های موجود، راهکارهای مناسبی برای برون رفت از وضعیت دشوار اقتصادی اندیشیده شود.

وی با اشاره به وجود کارخانجات مختلف در استان البرز تصریح کرد: برخی تولیدکنندگان و سرمایه گذاران تمایل دارند در این استان سرمایه گذاری کنند اما به دلایل مختلفی مانند اختلال در روند اخذ مجوزهای لازم و یا عدم تامین مکان مناسب قادر به انجام آن نیستند و از این امر پشیمان می شوند یا در مکان دیگری سرمایه گذاری می کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز بیان کرد: با توجه به جایگاه رسانه ها در دنیای امروز و نیز استفاده مردم از فضای مجازی رسانه ها می توانند نقش موثری در معرفی، تولید و اشتغالزایی واحدهای تجاری و صنعتی داشته باشند.

نوروزی فر ادامه داد: همراهی و هم اندیشی اصحاب رسانه با صنعتگران و تولیدکنندگان در زمینه ایده پردازی و نوآوری می تواند در تحقق اهداف عام المنفعه برای اصحاب رسانه، کارآفرینان و صاحبان مشاغل تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور و خسارت های مادی که در این مدت به اصحاب رسانه و صاحبان مشاغل وارد شد، عنوان کرد: به منظور رفع دغدغه های اصحاب رسانه و صنعتگران، تعامل این دو قشر می تواند در به حرکت در آوردن چرخ های تولید موثر واقع شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=1473

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.