• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
7
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد؛

تعامل مدیریت شهری با اداره کل اوقاف البرز در راستای آرامش معنوی و روانی شهروندان

  • کد خبر : 22891
  • 17 مهر 1402 - 9:26
تعامل مدیریت شهری با اداره کل اوقاف البرز در راستای آرامش معنوی و روانی شهروندان
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج بر ضرورت تعامل مدیریت شهری با این اداره کل در راستای نگهداری موقوفات و آبادانی شهر تاکید کرد.

به گزارش دیده بان البرز، عمار ایزدیار، سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج ضمن تبریک هفته وقف به مدیران و پرسنل اداره کل اوقاف و امور خيريه البرز و تمامي خیران و واقفان بر ضرورت تعامل مدیریت شهری با این اداره کل در راستای نگهداری موقوفات و آبادانی شهر تاکید کرد.

وی عنوان کرد: شهرداری و اوقاف و امور خیریه باید از تمامی ظرفیت ها برای ارتقای سطح کیفی زندگی مردم استفاده کنند و فضای آرامش بخش مطلوب تری را جهت حضور همشهریان در بقاع متبرکه و زیارت اهل قبور مهیا کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به نحوه همکاری این اداره کل با شهرداری در زمینه موقوفات اذعان کرد: شورای اسلامی شهر کرج آماده همکاری در زمینه موقوفات، بقاع و اماکن متبرکه و برنامه‌های فرهنگی این مجموعه است.

ایزدیار با اشاره به ضرورت اهمیت وقف و موضوعات مربوط به آن در جامعه افزود: وقف صدقه جاریه بوده و از جایگاه ارزشمندی در فرهنگ دینی ما برخوردار است و اطلاع‌رسانی به مردم و مسئولان در زمینه ارزش، جایگاه و اهمیت موقوفات در سطح جامعه اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی خاطرنشان کرد: بقاع متبرکه مراکز ترویج فرهنگ محسوب می‌شوند و بقاع متبرکه موجود در سطح شهر در کنار مجموعه های مدیریت شهری بهترین مکان برای اجرای برنامه‌های فرهنگی شهرداری هستند. مدیریت شهری آمادگی برگزاری برنامه های فرهنگی مشارکتی در آستان امامزادگان سطح شهر را دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=22891

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.