• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

تفکر سردار سلیمانی باید به سراسر دنیا صادر شود

  • کد خبر : 6895
  • 19 آبان 1400 - 18:35
تفکر سردار سلیمانی باید به سراسر دنیا صادر شود
رئیس شورای سیاستگذاری مجمع جوانان کشور گفت: تلاش همه همکاران در مجمع جوانان و نیز نیروهای پای کار این است که تفکر سردار سلیمانی به معنای واقعی با استفاده از همه ظرفیت‌ها برای بهبود وضعیت کشور به کار گرفته و به سراسر دنیا صادر شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، محسن انصاری، رئیس شورای سیاستگذاری مجمع جوانان کشور و مجری طرح سوگواره ملی «به وقت دلتنگی» ظهر امروز در نشست خبری و آئین رونمایی از پوستر این سوگواره که در سالن اجتماعات اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار شد، گفت: سال گذشته، نخستین دوره این سوگواره به صورت استانی در البرز برگزار شد که دستاوردهای خوبی را به دنبال داشت. امسال این برنامه به‌صورت ملی و به میزبانی استان البرز برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: سال گذشته اگرچه این سوگواره به صورت استانی بود اما علاقه‌مندان از سایر استان‌ها نیز آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند. در دوره اول، بیش از یک هزار و ۱۵۰ اثر در حوزه‌های مختلف به دبیرخانه سوگواره ارسال شد که بخش دلنوشته بیشترین طرفدار و شرکت‌کننده را داشت. ۵۱ نفر به‌عنوان رتبه‌های اول تا سوم و آثار برگزیده معرفی و تجلیل شدند که دو برگزیده از استان‌های اصفهان و فارس و مابقی از استان البرز بودند.

انصاری سوگواره به وقت دلتنگی را افتخار استان البرز دانست و گفت: باید همه دست به دست هم بدهیم و به‌عنوان سربازان حاج قاسم سلیمانی در کنار یکدیگر کار کنیم تا این سوگواره به نحو احسن برگزار شود. تلاش همه همکاران در مجمع جوانان و نیز نیروهای پای کار این است که تفکر سردار سلیمانی که باید ساعت‌ها برای آن وقت و انرژی صرف شود، به معنای واقعی با استفاده از همه ظرفیت‌ها برای بهبود وضعیت کشور به کار گرفته و به سراسر دنیا صادر شود.

رئیس شورای سیاستگذاری مجمع جوانان کشور بیان کرد: آثاری در حوزه‌های مختلف در این سوگواره شرکت داده می‌شوند و در نهایت روی بهترین آثار کار شده و برای استفاده در جامعه منتشر می‌شوند. سال‌ها منتظر بودیم فردی به‌عنوان الگو در کشور معرفی شود که اقشار مختلف مردم او را بپذیرند. سردار سلیمانی با شهادتش به عنوان یک الگو در جامعه معرفی شد.

انصاری ادامه داد: ما بزرگی را از دست دادیم اما پس از شهادت او، سربازان بسیاری جوشیدند که استان البرز نماد این سربازان در سطح کشور است. امید است با همکاری و پای کار بودن جوانان، آثار خوبی به دبیرخانه جشنواره ارسال شود و بتوانیم در این حوزه تأثیرگذار باشیم و آئین اختتامیه‌ای وزین و در سطح ملی و در شأن سردار حاج قاسم سلیمانی برای این سوگواره برگزار کنیم.

سرهنگ یدالله رنجبرپور، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز نیز در این آئین گفت: در دیداری که فرماندهان ارشد نیروی انتظامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا داشتند، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) پس از ارائه گزارش کار توسط سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی، فرمودند: از اقداماتی که انجام ندادید تشکر می‌کنم. این اقدامات چیست و در رابطه با آن‌ها چه کردید؟ به نظر بنده، ما امروز در اینجا جمع شده‌ایم تا به همت جوانان و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، کارهای انجام نشده را پیگیری و برای آن‌ها طرح ارائه کنیم.

وی اضافه کرد: فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز، به‌ویژه معاونت اجتماعی با تمام توان، قدرت و عِده و عُده برای اجرای هر آنچه امر شود در خدمت است. امید آن می‌رود خداوند در این زمینه به ما توفیق و توان بدهد تا بتوانیم با فعالیت در این عرصه، حداقل گوشه‌ای از زحماتی که حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان او در راستای اعتلا و برقراری و حفظ امنیت کیان اسلامی و مرزهای دور از کشور متحمل شدند را جبران کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=6895

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.