• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
2
مدیرعامل آبفای البرز:

تنش آبی کمالشهر مرتفع شد

  • کد خبر : 29774
  • 02 مرداد 1403 - 11:06
تنش آبی کمالشهر مرتفع شد
مدیرعامل شرکت آبفای استان البرز از حفر و تجهیز یک حلقه چاه جدید در منطقه کمالشهر خبر داد و گفت: با این اقدام، میزان ۲۰ لیتر بر ثانیه به ظرفیت تولید آب این منطقه افزوده شد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، حمیدرضا نامداری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز با اشاره به اتمام عملیات حفر و تجهیز یک حلقه چاه جدید در منطقه کمالشهر گفت: با ورود چاه جدید شهدای کمالشهر به مدار بهره برداری، میزان ۲۰ لیتر بر ثانیه به ظرفیت تولید آب این منطقه افزوده شد.

وی توضیح داد: کمالشهر یکی از شهرهای تابعه شهرستان کرج و دارای جمعیتی بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر است که با توجه به استقرار شهرک صنعتی، صنایع کوچک و بزرگ مهم کشور و نیز باغ ویلاهای متعدد در محدوده تحت پوشش، شاهد جمعیت شناور قابل توجهی در منطقه هستیم.

نامداری بیان کرد: با توجه به تنش آبی سال گذشته در کمالشهر، طی یکسال گذشته اقدامات فنی و عمرانی متعددی از جمله حفر دو حلقه چاه جدید، احیاء و مهندسی دو حلقه چاه قدیمی، نصب چهار شیر فشارشکن در سطح شبکه آبرسانی، اصلاح ۶ هزار متر شبکه آب و ۸۰۰ فقره انشعاب قدیمی در راستای تامین آب شرب مورد نیاز ساکنان منطقه و ایجاد تعادل در شبکه توزیع انجام شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز در پایان با تایید اقدامات عمرانی فوق تصریح کرد: کارکنان شرکت آبفای این استان به صورت شبانه روزی و با تمام توان در صدد خدمتگزاری به مردم هستند، لیکن مدیریت و اصلاح الگوی مصرف آب از سوی شهروندان، نقش بسزایی در گذر از بحران کم آبی و نیز حفظ منابع آبی خواهد داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=29774

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.