• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
10
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج مطرح کرد؛

توسعه اماکن فرهنگی و ورزشی با محوریت محلات کم برخوردار، رویکرد شورای شهر کرج

  • کد خبر : 22098
  • 22 شهریور 1402 - 13:12
توسعه اماکن فرهنگی و ورزشی با محوریت محلات کم برخوردار، رویکرد شورای شهر کرج
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج گفت: کاربری های فرهنگی و ورزشی در کرج به شدت پایین بوده و یکی از رویکردهای اساسی شورای ششم، توسعه اماکن فرهنگی و ورزشی با محوریت محلات کم برخوردار است.

به گزارش دیده بان البرز، حجت الاسلام علیرضا سعیدی، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج در حاشیه بازدید اعضای شورا و شهردار از پروژه های در دست اقدام شهرداری گفت: از آنجاکه نیازهای زیرساختی کرج در بخش های فرهنگی، بهداشتی، درمانی و ورزشی به خوبی در سال های گذشته دیده نشده، در شورای ششم تصمیم بر آن شد تا در قالب مهندسی فرهنگی این نیازها شناسایی شوند.

وی اذعان کرد: کاربری های فرهنگی و ورزشی در کرج به شدت پایین بوده و یکی از رویکردهای اساسی شورای ششم، توسعه اماکن فرهنگی و ورزشی با محوریت محلات کم برخوردار است. تامین زمین با کاربری کتابخانه، قرائت خانه، سالن ورزشی، درمانگاه و سایر نیازها از وظایف مهم مدیریت شهری است تا محله های کم برخوردار بتوانند با کمک سرمایه گذاران از امکانات رفاهی و فرهنگی مناسب برخوردار شوند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه یک تا سه مجموعه فرهنگی در هر یک از مناطق ده گانه شهرداری کرج در دست ساخت است، یکی از مناطق محروم کرج را منطقه سه دانست و افزود: امسال یک مجموعه ورزشی دو منظوره و یک فرهنگسرا در این منطقه احداث می شود که ۷۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز این پروژه ها تامین خواهد شد.

حجت الاسلام سعیدی خاطرنشان کرد: امسال یک هزار و ۷۶۷ هزار میلیارد ریال اعتبار در قالب برنامه های فرهنگی و پیاده سازی مهندسی و نقشه فرهنگی برای محلات مختلف کرج اختصاص یافته است. مدیریت شهری در کنار اجرای پروژه های فرهنگی، ورزشی و زیرساختی، برپایی نمایشگاه های مختلف در محله ها را پیش بینی کرده تا ضمن برخورداری مردم از زیرساخت های فرهنگی اقدام لازم در معرفی این محله ها صورت گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=22098

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.