• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
6

ثبت نام جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز آغاز شد

  • کد خبر : 994
  • 18 آبان 1399 - 10:40
ثبت نام جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز آغاز شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از آغاز ثبت نام کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان در سی و دومین دوره جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید از تاریخ 14 آبان تا 14 آذر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، حسین فلاح نژاد، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از برگزاری سی و دومین دوره جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید خبر داد و گفت: این جشنواره هر ساله با هدف تجلیل از کارگران، گروه‌های کاری و واحدهای نمونه در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود.

وی مطرح کرد: کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه استان البرز می توانند جهت شرکت در جشنواره مذکور از تاریخ ۱۴ آبان لغایت ۱۴ آذر ماه به سامانه جشنواره های امتنان به نشانی اینترنتی https://emtenan.mcls.gov.ir مراجعه و اقدام به ثبت نام کنند.

فلاح نژاد با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد: انگیزه بخشی، اعتمادآفرینی و ترویج حاکمیت، روح صداقت و همدلی در جامعه کار و تلاش با توجه به مسائل جامعه، نیازها و انتظارات جامعه کارگری، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش آفرینی و تاثیرگذاری نخبگان جامعه کار و تلاش در روند توسعه جامعه از جمله اهداف برگزاری جشنواره امتنان از کارگران در البرز است.

وی با بیان اینکه جشنواره امتنان از کارگران در بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد : ارائه شیوه ‌های نوین در کار شامل بهبود مصرف انرژی و تولید، کاهش ضایعات و زمان تولید، افزایش بهره وری،اختراع و ابتکار شامل ساخت قطعه، دستگاه یا اصلاح فرآیند تولید و راه اندازی خط تولید جدید از جمله شاخص ‌های کارگران و گروه های کار و واحدهای نمونه است که در جشنواره مدنظر قرار می گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز مهندسی معکوس در انتقال و بومی سازی دانش و فناوری، افزایش بهره وری و کیفیت نسبت به نمونه ‌های داخلی و خارجی را از دیگر شاخص های کارگران و واحدهای نمونه دانست و یادآور شد: همه ساله در هفته کارگر، جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید با عنوان انتخاب کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه به صورت استانی و کشوری برگزار می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=994

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.