• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

جریان گمراه و غافل فقط با خون شهید بیدار می شود

  • کد خبر : 11895
  • 05 آذر 1401 - 9:53
جریان گمراه و غافل فقط با خون شهید بیدار می شود
نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستعضفین با بیان اینکه جریان گمراه و غافل فقط با خون شهید بیدار می شود، گفت: شهیدان قورت بیگلو و عجمیان، در هدایت مردم نقش داشتند وگرنه این جریان به این زودی رسوا نمی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی، نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستعضفین در مراسم یادبود شهید مدافع امنیت سید روح الله عجمیان و گرامیداشت هفته بسیج که در موسسه سرم سازی رازی برگزار شد، گفت: به عنوان یک طلبه و بسیجی، وقتی در مجلس شهدا حاضر می شوم و خود را در برابر آن ها تصور می کنم، احساس خجالت و شرمندگی دارم.

وی با اشاره به اینکه ما در برابر شهدا بسیار حقیر و کوچک هستیم و حرفی برای گفتن نداریم، عنوان کرد: شهیدان مدافع امنیت استان البرز، علی اصغر قورت بیگلو و سید روح الله عجمیان، دو جوان بودند که به شکوه، عظمت و جلال رسیدند. ما در روز قیامت متوجه خواهیم شد که این شهدا به چه مقام و جایگاهی دست یافتند؛ کسی که چشم بصیرت و فهم عمیق داشته باشد، آرزویی جز شهادت ندارد.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستعضفین با بیان اینکه خداوند شهادت را نصیب هر کسی نمی کند زیرا اعطای این نعمت، لیاقت، شایستگی و صلاحیت می خواهد، مطرح کرد: ما در این دنیا در یک مبارزه قرار داریم که بر خلاف برخی صحبت های ساده لوحانه، تمام شدنی نیست. تا ما در این دنیا هستیم، مبارزه، جهاد، چالش و درگیری نیز وجود دارد.

به گفته حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی، زندگی یک عقیده و تلاش برای تحقق این عقیده است که این نهضت ادامه دارد و ما با نگاه شیعی و قرآنی، این جهاد و مبارزه را ادامه می دهیم. امروز در مقابل ما، جریان گمراهی قرار گرفته که تمام اعمال زشت دنیا را زیبا می بیند و اقدام به انجام آن ها می کند که هر یک از این اعمال پیامدهای بسیار تلخی برای جامعه دارد.

وی افزود: دروغ، فحاشی، توهین، ترساندن، آشوب، خشونت و بی رحمی، قتل، خیانت به وطن، جسارت به مقدسات، فحشا، ایجاد اختلاف و تفرقه، تهمت زدن، مکر و حیله و نقشه های بد، وقاحت و پررویی و پناه بردن به جنایتکاران از جمله این اعمال هستند. این گروه انجام هیچ یک از این اقدامات را زشت و ناپسند نمی دانند و به راحتی و با شعف و نشاط، آن ها را انجام می دهند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستعضفین خاطرنشان کرد: این جریان در حالی خواستار آزادی است که اعضای آن، وقتی یک خانم چادری را در محیطی مشاهده می کنند که اکثریت با آن هاست، او را مسخره می کنند. مگر نمی گویید انسان ها در انتخاب پوشش خود آزاد هستند؟ پس چرا به شعار خودتان نیز عمل نمی کنید؟ این جریان معتقد است موانع رسیدن به آزادی باید نابود شوند.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی با اشاره به رویارویی با جریان چپ مارسیستی در اوایل انقلاب که معتقد بود هدف وسیله را توجیه می کند، عنوان کرد: این در حالی است که ما مذهبی ما اعتقاد داریم که برای رسیدن به هدف نمی توانیم از هر وسیله ای از جمله دروغ و خیانت استفاده کنیم. جریانی که با آن روبرو هستیم، چنان الفاظ رکیکی را به کار می برند که انسان از شنیدن آن ها نیز خجالت می کشد.

وی مطرح کرد: در جنگ صفین، تعدادی از یاران حضرت امیرالمومنین علی (ع)، فحاشی می کردند که امام علی (ع) به آن ها فرمود: علی یار بددهن نمی خواهد، اگر می خواهید فحش بدهید از اینجا بروید. ما در این ۶۰ روز، حدود ۳۰ شهید بسیجی را تقدیم نظام و انقلاب کرده ایم که همه آن ها با دست خالی به شهادت رسیدند اما حماسه آفریدند و با شهادت خود این جریان را رسوا کردند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستعضفین اظهار کرد: این جریانی که مطبوعات، رسانه، فضای مجازی، پول، هنرمند، فوتبالیست، شاعر، سیاستمدار و … را در اختیار دارد و از این گروه های نخبه جامعه به نفع خود استفاده می کند باید رسوا شود اما این امر با سخنرانی، موعظه و نصیحت ممکن نیست و آن ها هدایت نمی شوند؛ این جریان خفته، غافل و مغرور فقط با خون شهید بیدار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی، بسیاری از افراد سکوت کرده اند زیرا از آبروی خود می ترسند. گاهی باید خون پاکی ریخته شود تا انسان ها هدایت شوند و راه را از چاه تشخیص دهند. شهیدان قورت بیگلو و عجمیان، چنین نقشی در هدایت مردم داشتند وگرنه این جریان به این زودی رسوا نمی شد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=11895

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.