• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
4

جشنواره تولیدات دوره آموزشی محتواسازان جریان ساز برگزار می شود

  • کد خبر : 29817
  • 03 مرداد 1403 - 20:59
جشنواره تولیدات دوره آموزشی محتواسازان جریان ساز برگزار می شود
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از برگزاری جشنواره تولیدات رسانه ای دوره آموزشی محتواسازان جریان ساز خبر داد و گفت: شرکت کنندگان تا ۱۵ مرداد ماه مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

علی نوروزی، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز با اشاره به اتمام دوره آموزشی محتواسازان جریان ساز که به همت این اداره کل و موسسات فرهنگی هنری دیده بان البرز مانا و فرا اندیشه نارون البرز برگزار شد، گفت: جشنواره تولیدات این دوره آموزشی برگزار می شود.

وی خانواده و جوانی جمعیت، آسیب های اجتماعی، شعار سال، غزه و کودک و جنگ نرم را محورهای این جشنواره عنوان و مطرح کرد: شرکت کنندگان دوره آموزشی محتواسازان جریان ساز تا ۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۳ فرصت دارند آثار خود را در قالب های کلیپ و نماهنگ، پوستر موشن، عکس نوشته و پوستر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با بیان اینکه شرکت کنندگان آثار خود را به شماره ۰۹۹۰۹۶۶۲۸۴۷ در پیام رسان های ایتا یا بله ارسال کنند تا مورد داوری قرار گیرند، مطرح کرد: این جشنواره فقط مختص شرکت کنندگان در دوره آموزشی محتواسازان جریان ساز است.

نوروزی با اشاره به اینکه محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد و با تاکید بر اینکه تمامی آثار ارسالی باید کیفیت بالا داشته باشند، خاطرنشان کرد: پس از داوری آثار، در هر محور سه برگزیده انتخاب و طی مراسمی از آنها تجلیل می شود. جوایز نفرات اول، دوم و سوم در هر محور به ترتیب سه میلیون تومان، دو میلیون تومان و یک میلیون تومان است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=29817

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.