• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3
مدیرکل میراث‌فرهنگی البرز:

جشنواره گلابگیری در نظرآباد برگزار می‌شود

  • کد خبر : 17124
  • 21 اردیبهشت 1402 - 10:07
جشنواره گلابگیری در نظرآباد برگزار می‌شود
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز خبر داد: جشنواره گلابگیری در روزهای 21 و 22 اردیبهشت جاری در شهرستان نظرآباد برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، رحیم خاکی، مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز از برگزاری جشنواره گلابگیری در روزهای ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت جاری در شهرستان نظرآباد خبر داد و گفت: این جشنواره با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و اداره ميراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این شهرستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این جشنواره در مزرعه گل محمدی شاهسوند به وسعت چهار هکتار برگزار و اجرای مراسم آیینی، محلی و موسیقی سنتی نیز از جمله برنامه‌هایی هستند که در این رویداد اجرا می شود. گردشگران می‌توانند علاوه بر بازدید از مراحل گلابگیری، گردش در مزرعه و چیدن گل محمدی را نیز تجربه کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز با بیان اینکه محلی برای عرضه و سرو انواع دمنوش‌های گیاهی در این جشنواره نیز تعبیه شده است، مطرح کرد: در صورت استقبال گردشگران، این رویداد، قابلیت تمدید در روز‌های آتی را نیز خواهد داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=17124

ثبت دیدگاه

  1. Hi! I just wanted to ask if you ever have any problems with hackers? My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing months of hard work due to no backup. Do you have any solutions to protect against hackers? проверенный диплом

  2. This piece of writing is actually a pleasant one it helps new internet people, who are wishing for blogging. чеки на гостиницу в санкт петербурге

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.