• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
12
به همت کمیته امداد البرز؛

جشن خودکفایی دو هزار مددجوی البرزی برگزار می شود

  • کد خبر : 25253
  • 21 دی 1402 - 18:44
جشن خودکفایی دو هزار مددجوی البرزی برگزار می شود
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز خبر داد: جشن توانمندسازی و خودکفایی دو هزار مددجوی مورد حمایت و تجلیل از کارآفرینان طرح های خودکفایی و یاوران اشتغال در استان البرز برگزار می شود.

به گزارش دیده بان البرز، رضا البرزی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز از برگزاری جشن توانمندسازی و خودکفایی دو هزار مددجوی مورد حمایت و تجلیل از کارآفرینان طرح های خودکفایی و یاوران اشتغال در استان البرز خبر داد و گفت: این مددجویان با اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و دریافت تسهیلات از بانک‌های عامل از سوی این نهاد حمایتی در عرصه اقتصادی خودکفا شده‌اند.

وی با بیان اینکه طی ۹ ماهه ابتدای سال جاری ۲۳ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به سه هزار و ۵۸۳ نفر اعطا شده است، بیان کرد: جشن خودکفایی دو هزار خانواده مورد حمایت کمیته امداد استان که طی دو سال اخیر از این مجموعه وام گرفته اند ۲۴ دی ماه، با حضور رئیس کمیته امداد کشور برگزار می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با اشاره به برگزاری این مراسم در قالب جشن بلندای همت، اذعان کرد: در این برنامه از کارآفرینان و مجریان طرح‌های اشتغال استان نیز تجلیل به عمل می آید.
البرزی توانمند سازی را از اهداف اصلی این نهاد دانست و عنوان کرد: طی سال های اخیر به ایجاد فرصت های شغلی طی چند سال اخیر توجه ویژه ای شده است؛ لذا این مجموعه علاوه بر تسهیلات اشتغال، به آموزش، کاریابی و طرح راهبران شغلی نیز توجه دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=25253

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.