• امروز : یکشنبه - ۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
1
در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود؛

حضور موسسه رازی در بزرگترین رویداد دارویی ایران

  • کد خبر : 32482
  • 08 مهر 1403 - 20:36
حضور موسسه رازی در بزرگترین رویداد دارویی ایران
موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی به عنوان یکی از حامیان اصلی نهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران فارما، (دارو و صنایع وابسته)، از ۱۱ تا ۱۳ مهرماه در محل مصلای امام خمینی (ره) حضور خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، نهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران فارما (دارو و صنایع وابسته) با شعار همه بازیگران صنعت دارو زیر یک سقف و با حضور موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی که بزرگترین مجموعه واکسن سازی و تولید فرآورده های بیولوژیک خاورمیانه است، به مدت سه روز در محل مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می شود.

موسسه رازی در این نمایشگاه که تولیدکنندگان داروهای آماده مصرف، مکمل های رژیمی غذایی، ورزشی و مواد اولیه دارو، صنایع بسته بندی و پشتیبانی از جمله ماشین آلات دارویی شرکت می کنند، به عنوان یکی از حامیان اصلی نمایشگاه، ضمن حضور و معرفی دستاوردهای خود در حوزه های تولیدی و پژوهشی، با فعالان بخش های مختلف این صنعت تعامل خواهد داشت.

همچنین کارشناسان و اعضای هیئت علمی این موسسه طی روزهای برگزاری نمایشگاه با حضور در غرفه، به سوالات متخصصان و بازدیدکنندگان پاسخ می دهند.

این نمایشگاه از یازدهم تا سیزدهم مهرماه با حضور بیش از ۷۵۰ شرکت کننده داخلی و خارجی در مصلای امام خمینی (ره) تهران واقع در خيابان شهيد دكتر بهشتی، روبروی خيابان ميرعماد برپا خواهد شد. علاقه مندان می توانند از ساعت ۹ تا ۱۸ از غرفه موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی به شماره e139-142 بازدید کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=32482

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.