• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
10

حمایت منطقه ویژه اقتصادی پیام از اقشار آسیب پذیر

  • کد خبر : 1975
  • 13 آذر 1399 - 11:11
حمایت منطقه ویژه اقتصادی پیام از اقشار آسیب پذیر
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: این منطقه علاوه بر اجرای رسالت های ذاتی خود، حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه را نیز در دستورکار قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، نادر ثناگو مطلق، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: این منطقه علاوه بر اجرای رسالت های ذاتی خود، حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه را نیز در دستورکار قرار داده است.

وی افزود: در همین راستا مرکز نیکوکاری منطقه ویژه اقتصادی پیام در این منطقه راه اندازی شده که اشتغال پایدار برای نسل جوان، حمایت از بیماران صعب العلاج، کمک های معیشتی، تامین مایحتاج زندگی و جهیزیه نوعروسان از جمله اهداف تشکیل این مرکز است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام بیان کرد: همچنین در راستای مهارت آموزی به افراد جویای کار، طرحی با عنوان ایجاد مرکز کارآفرینی در منطقه با همکاری فرودگاه پیام، کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیرین در حال برنامه ریزی است که در آینده نزدیک اجرا خواهد شد.

ثناگو مطلق عنوان کرد: از دیگر برنامه هایی که به صورت جدی در این مرکز با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیرین در حال انجام است، شناسایی مایحتاج نیازمندان بر اساس فصول سال و تامین آن ها است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام خاطرنشان کرد: به همین منظور و با توجه به بازگشایی مدارس و نیاز دانش آموزان تحت پوشش به وسایل ارتباطی از جمله تبلت، تهیه این قبیل دستگاه ها در برنامه های این مرکز قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: توزیع تبلت بین دانش آموزان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) به صورت مرحله ای از سوی مرکز نیکوکاری پیام انجام خواهد شد. همچنین با فرارسیدن فصل سرما چندین دستگاه گرمایشی از سوی این مرکز تهیه و بین نیازمندان توزیع می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=1975

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.