• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
11

خدشه دار کردن وجهه قهرمان میدان چیزی جز یک شوخی کودکانه نیست

  • کد خبر : 5277
  • 07 اردیبهشت 1400 - 16:05
خدشه دار کردن وجهه قهرمان میدان چیزی جز یک شوخی کودکانه نیست
رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه خواب آشفته دشمنان انقلاب برای خدشه‌دار کردن وجهه قهرمان میدان، سردار سلیمانی در اذهان ملت ایران چیزی جز یک شوخی کودکانه نیست گفت: نام سردار دل‌ها تا ابد در شناسنامه ایران باقی می‌ماند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، اکبر سلیم ‌نژاد، رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه نام سردار دل‌ها تا همیشه در صفحات شناسنامه کشور باقی می‌ماند اظهار کرد: سردار سلیمانی از قافله شهدای کربلا بود که دست تقدیر وی را شهید راه مبارزه با یزیدیانِ داعشی قرار داد تا جهانیان بتوانند درک صحیحی از عاشقان حسینی داشته‌باشند که تا چه میزان در فداکاری، رشادت و نوع ‌دوستی ذوب هستند.

وی افزود: خواب آشفته دشمنان انقلاب برای خدشه‌دار کردن وجهه آن قهرمانِ میدان، در اذهان ملت ایران چیزی جز شوخی کودکانه نیست. اساسا شهید سلیمانی شخصیتی نبود که به دنبال قهرمان نمایی باشد بلکه ملت ایران به تشخیص خود، او را قهرمان ملی نامیدند و شیفته کردار و اخلاق علی وار او شدند لذا هر چه زمان می‌گذرد، مردم بیش از پیش به درستی انتخاب خود پی می‌برند.

سلیم‌نژاد در پایان از شهرداری کرج خواست در شرایط کرونایی که امکان برگزاری تجمعات وجود ندارد، حوزه‌های فرهنگی شهر تصاویر سردار سلیمانی را به نشانه تجدید پیمان دوباره با آرمان‌های آن سردار رشید اسلام در نقاط مختلف نصب کنند تا پیام قاطعانه‌ای باشد به کسانی که تصور می‌کنند از طریق بازی با کلمات می‌توانند از محبوبیت سردار دل ها بکاهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=5277

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.