• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
8

درخشش عضو کانون پرورش فکری البرز در جشنواره خاتم

  • کد خبر : 5773
  • 10 خرداد 1400 - 19:00
درخشش عضو کانون پرورش فکری البرز در جشنواره خاتم
داستان «رقص پروانه‌ها» اثر «یاسمین سادات میرحسینی» عضو انجمن ادبی و مرکز شماره ۳ کانون کرج موفق به کسب رتبه دوم «جشنواره خاتم» شد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، آیین اختتامیه ششمین جشنواره خاتم، با حضور برگزیدگان و هیئت علمی جشنواره در فروشگاه کتاب زیتون واقع در میدان هفت تیر تهران، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزارشد و هیئت داوران بخش کودک و نوجوان این جشنواره پس از بررسی ۱۹۵ اثر در بخش کودک و نوجوان و ۳۴۶ اثر در بخش دانش‌آموزی آثار منتخب را اعلام کردند.

هیات داوران این بخش در بیانیه خود با اشاره این‌که اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با سوژه‌ها و تکنیک‌های خوب داستانی، آثار متفاوتی را برای پیامبر مهر (ص) رقم زده‌اند، داستان «رقص پروانه‌ها» اثر یاسمین سادات میرحسینی عضو مرکز شماره ۳ کانون کرج در استان البرز را به عنوان رتبه دوم در بخش کودک و نوجوان معرفی کردند.

سه نفر از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از استان های دیگر نیز در این جشنواره درخشیدند و آثار «دفتر زرد سیمی» مائده سادات آبسردی، عضو کانون سمنان و «همان مرد مهربان» از زینب صلاحی نژاد عضو کانون تهران نیز در این مسابقه رتبه‌های اول و سوم را کسب کردند و داستان «یک لقمه نان از لابه‌لای کوه‌ها»به الهه شعبانلو عضو کانون همدان اهدا شد.

گفتنی است جشنواره‌ خاتم از سال ۱۳۹۴ از سوی دفتر نشر فرهنگ اسلامی سالانه برگزار و با توجه به نیازهای مخاطب و شرایط امروز جهان و مستند به اسناد و روایات معتبر، به صاحبان آثار و روایت‌های داستانی کوتاه با الهام از ویژگی‌های شخصیتی و سیره‌ حضرت رسول اکرم (ص)، جوایزی اهدا می‌شود.

لازم به ذکر است در ششمین جشنواره ادبی خاتم از سوی اعضای مراکز کانون ۳۴۶ اثر تولید شد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=5773

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.