• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
رئيس شورای اسلامی شهر کرج:

دستور ویژه برای آذین بندی شهر براساس ویژگی های دهه کرامت صادر شود

  • کد خبر : 17634
  • 02 خرداد 1402 - 15:11
دستور ویژه برای آذین بندی شهر براساس ویژگی های دهه کرامت صادر شود
رئيس شورای اسلامی شهر کرج ضمن درخواست از شهردار و معاونین برای بازدید از آذین بندی شهر به مناسبت دهه کرامت گفت: همین امروز دستور ویژه و اکید صادر کنید که شهر بر اساس ویژگی های این ایام آذین بندی شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، علی قاسم پور، رئیس شورای اسلامی شهر کرج امروز در نطق پیش از دستور یکصد و نهمین جلسه رسمی شورا ضمن تبریک سالروز آزادسازی خونین شهر و گرامیداشت یاد و خاطره رشادت های جوانان این مرز و بوم و همچنین تبریک دهه کرامت گفت: در جلسه گذشته، به اندازه کافی به موضوع ممانعت از ورود بانوان محجبه به بوستان بانوان پارک شهید چمران کرج پرداخته شد.

وی افزود: اعضای شورای اسلامی شهر کرج به ویژه دو بانوی محجبه عضو شورا به این موضوع پرداختند و سایر همکاران نیز مواضع شخصی خود را در صفحاتشان انتشار دادند و شهرداری نیز به موقع به این موضوع پرداخت. اکنون جای گله دارد که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز بیانیه ای صادر و بیان کرده که مدیریت شهری باید به موقع در خصوص این موضوع روشنگری کند؛ به نظرم این اتفاق افتاده است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: از سخنگو و نائب رئیس شورای شهر درخواست می کنم در پایان این جلسه به موضوع مذکور بپردازد و فارغ از اینکه این مسئله در حیطه وظایف و اختیارات مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوده یا خیر، موضع رسمی شورای شهر کرج را اعلام کند. به نظرم دوستان به جای جایگاه نمایندگان مردم، باید به وظایف فرهنگی و مسئولیت های محوله خود بپردازند.

قاسم پور سالروز میلاد امام رضا (ع) به عنوان ولی نعمت همه ما ایرانیان را یکی از مناسبت های خاص و ویژه مذهبی و فرهنگی ما دانست و بیان کرد: خواهش بنده از شهردار و معاونین او این است که امروز پس از جلسه صحن، بازدیدی از سطح شهر داشته باشند و قضاوت کنند که آیا آذین بندی کلانشهر کرج برای دهه کرامت مناسب است یا خیر.

وی خطاب به شهردار کرج و معاونین وی عنوان کرد: اگر پس از این بازدید، به نقطه مثبتی رسیدید به شورای شهر اطلاع دهید اما اگر نرسیدید که به احتمال زیاد همینطور خواهد بود، همین امروز دستور ویژه و اکید صادر کنید که شهر بر اساس ویژگی های این ایام آذین بندی شود؛ مردم از مدیریت شهری انتظار دارند در ایام ولادت این امام عزیز، شهر به زیبایی آذین بندی شود.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=17634

ثبت دیدگاه

  1. Do you have a spam issue on this website; I also am a blogger, and I was wanting to know your situation; many of us have created some nice methods and we are looking to swap methods with other folks, be sure to shoot me an e-mail if interested. bezogoroda.ru

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.