• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران:

دشمن با ایجاد تفکر داعشی، موجب رقم خوردن اغتشاشات اخیر شد

  • کد خبر : 11957
  • 07 آذر 1401 - 14:12
دشمن با ایجاد تفکر داعشی، موجب رقم خوردن اغتشاشات اخیر شد
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: حکومت‌های غرب و شرق زمانی که متوجه شدند از طریق نظامی نمی‌توانند اقتدار و امنیت ایران را خدشه‌دار کنند، با راه‌اندازی تفکر داعشی و نفوذ عناصر خودفروخته موجب رقم خوردن اغتشاشات اخیر در جامعه شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین یوسفعلی شکری، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز در دیدار و تجلیل از همسران شهدای اقتدار، امنیت و مدافع حرم استان البرز که در سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید استان البرز برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و تبریک سالروز تأسیس بسیج مستضعفین گفت: در قرآن کریم به نقش و جایگاه شهادت اشاره و به عزیزانی که در راه شهادت عزیزان خود صبر پیشه کنند بشارت داده شده است.

وی عنوان کرد: این یعنی سلام خدا بر شما که در فراق شهید خود صبر کرده‌اید و سلام خدا بر شما که مسئولیت سخت تربیت یادگار شهید را بر عهده ‌دارید. شما همسران شهدا در پیشگاه خداوند از جایگاه ویژه و خاصی برخوردار هستید و یکی از افتخاراتی که نصیب شما شده این است که سال‌ها در کنار شهید زندگی کرده‌اید و قطعاً با ادامه دادن راه این عزیزان و زنده نگه‌داشتن یاد آنان در آخرت هم با شهدا محشور خواهید شد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه همسران شهدا دشواری های بسیاری را تحمل می‌کنند که بعضا سخت و نفس‌گیر هستند و تحمل آن ها نیازمند روحیه جهادی است و با تاکید بر ضرورت تسهیل روند زندگی همسران و فرزندان شهدا، خدمت مسئولین کشور به آن ها را یک افتخار دانست و افزود: نظام باید همواره فرزندان شهدا را تکریم کند و مشکلات آن ها را در اولویت قرار دهد. همسران شهدا سختی‌های زیادی را برای بزرگ کردن این یادگاران شهدا متحمل شده‌اند و نیازمند کمک مسئولین هستند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین شکری با اشاره به نقش شهدای مدافع حرم در تأمین امنیت کشور تصریح کرد: مدافعان حرم در عراق، سوریه و ایران از حرم آل الله دفاع کردند، اگر آن ها به جنگ با داعش نمی‌رفتند، بی‌شک امروز باید در کشور با داعش مبارزه می‌کردیم که در یک سمت طالبان وهابی و در سمت دیگر طالبان داعشی امینت و آرامش ملت ایران را سلب می‌کردند. امروز هم با تمام مراقبت‌هایی که در مرزها و در داخل داریم بازهم شاهد اتفاقات و حوادث ناگوار و تلخی مانند حادثه تروریستی شاهچراغ هستیم.

وی در پایان به اتفاقات و حوادث اخیر در کشور اشاره و بیان کرد: حکومت‌های غرب و شرق زمانی که متوجه شدند از طریق نظامی نمی‌توانند اقتدار و امنیت ایران و آرامش این ملت را خدشه‌دار کنند، با راه‌اندازی تفکر داعشی و نفوذ عناصر خودفروخته موجب رقم خوردن اتفاقات و اغتشاشات اخیر در جامعه شدند و خسارات زیادی به مال و جان مردم وارد کردند، هر چند سپاه، ارتش و نیروهای مردمی بسیج ورود کردند و با نثار خون خود نگذاشتند به‌ نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی کوچک‌ترین آسیبی زده شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=11957

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.