• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
4
امام جمعه کمالشهر:

امیدواریم دولت به مسائل و مشکلات اصلی کشور بپردازد

  • کد خبر : 31089
  • 16 شهریور 1403 - 17:50
امیدواریم دولت به مسائل و مشکلات اصلی کشور بپردازد
امام‌ جمعه کمالشهر گفت: امیدواریم دولت محترم به مسائل و مشکلات اصلی کشور مثل مسأله معیشت مردم، تورم، گرانی، مسأله فرهنگ، عفاف و حجاب، عدالت اجتماعی و ...بپردازد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، حجت الاسلام و المسلمین محمود نورپور، امام جمعه کمالشهر، ضمن آرزوی قبولی دو ماه عزاداری خالصانه مردم عزیز گفت: ان شا الله این عزاداریها و ابراز محبت ها ذخیره روز قیامت ما باشد و سعی کنیم این سرمایه های معنوی را در طول حیاتمان صیانت کنیم.

وی در ادامه حلول ماه ربیع الاول ماه نبوت و ولادت پیامبر اکرم (ص) تبریک گفت و هشتم ربیع الاول ؛سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) را تسلیت عرض نموده و آغاز ولایت و امامت حضرت حجت (عج )آخرین ذخیره حق تعالی را تبریک گفت و افزود: ابعاد وجودی امام حسن عسکری (ع) بالاتر از آن است که بتوان تبیین کرد؛ جود و کرم، امام حسن عسکری(ع) آنحضرت بسیار به نیازمندان کمک می کرد پناه گاه فقرا بود.

امام جمعه کمالشهر افزود: مقام علمی امام حسن عسکری (ع )، شاگردان زیادی را تربیت کرد با اینکه دوران آنحضرت دوره ی خفقان بود.

وی بیان کرد: فتوت و جوانمردی و حلم و تواضع امام حسن عسکری (ع) و اهتمام به نماز اول وقت، بسیار به نماز اول وقت اهمیت می دادند. ابوهاشم جعفری یکی از یاران آن حضرت می گوید: در محضر امام حسن عسکری (ع) بودم، حضرت درحال نوشتن نامه ای بودند. همینکه وقت اذان شد، حضرت نامه را کنار گذاشت و بلند شد برای نماز و بعد از نماز آمد و قلم را برداشت و نامه را نوشت.

خطیب نمازجمعه ضمن گرامیداشت سالگرد شهدای قیام ۱۷ شهریور‌ گفت: قیام خونین ۱۷ شهریور از حرکت های مهم اعتراضی مردم انقلابی کشورمان به دستگاه ستمکار پهلوی بود و از وقایع مهم تاثیر گذار انقلاب اسلامی است که باعث تزلزل نظام سلطنتی گردید.

وی افزود: در این قیام دهها نفر از جوانان عزیز و غیور میهن عزیزمان توسط رژیم صفاک با صحنه گردانی و مدیریت دولت وقت آمریکا شهید و مجروح گشت.
ناطق درادامه ضمن تسلیت سالگرد شهادت آیت الله شهید مدنی، دومین شهید محراب یادآورشد: شهیدآیت الله مدنی ،شخصیتی بودند مجتهد ، فقیه ، شهید نماز که مانند مولایش امیر مومنان(ع) خون پاکش در نماز توسط افراد شقی ؛ منافقان کوردل به زمین ریخته شد.

حجت الاسلام نورپور بیان کرد: امام راحل(ره) از شهید آیت الله مدنی در پیام خویش به عنوان«سید بزرگوار و عالم عادل عالیقدر و معلم اخلاق و معنویات» یاد کرد و فرمود:«این چهره نورانی اسلامی، عمری را در تهذیب نفس و خدمت به اسلام و تربیت مسلمانان و مجاهده در راه حق علیه باطل گذارند و از چهره های کم نظیری بود».

امام جمعه کمالشهر درادامه ضمن آرزوی توفیق برای دولت محترم، لازم است به یک نکته اشاره شود: و آن موانعی است که حرکت دولت را کند می کند؛ این موانع بر دو قسم است: موانع بیرونی و خارجی، همچون سیاستهای خصمانه دشمن و… موانع درونی که این قسم دوم بسیار مهم است، که اگر دولت مردان این موانع درونی را برطرف کنند قطعا حرکت دولت سریع خواهد بود.

وی افزود: موانع درونی مثل: عدم اعتقاد به ظرفیت های داخلی، عدم اعتقاد به نیرو ها و جوانان بومی. سستی و بیحالی و القا ما نمی توانیم اعتقاد به نسخه های اجانب، غفلت از توطئه های دشمنان و عوامل آنان.
کم کاری و کم انگیزگی. دنیا زندگی و اشرافی گری و سیاسی کاری و باند بازی و پرداختن به حواشی.

حجت الاسلام نوپور افزود: ما امیدواریم دولت محترم به مسائل و مشکلات اصلی کشور مثل مسأله معیشت مردم، تورم، گرانی، مسأله فرهنگ، عفاف و حجاب، عدالت اجتماعی و …بپردازد.

وی افزود: امیدواریم از انتخاب افراد زاویه دار با نظام، دارای سو سابقه، آتش بیاران فتنه ۸۸ و ۱۴۰۱ اجتناب گردد، که به خیر دولت محترم است.

امام‌جمعه کمالشهر ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مسئولین محترم از همه ی مسئولین منطقه و کرج می خواهیم که به مسائل و مشکلات منطقه برسند از جمله: مشکل نانوایی ها، مشکل آب شرب، ترافیک سنگین، معتادان متجاهر، کارتن خواب ها، فروش ابزار و وسائل قمار(پاستور) در بزرگراه کرج و تهران که مایه تاسف است ، بویژه حضور پررنگ مسئولین در جمع مردم موردانتظاراست‌.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=31089

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.