• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
7

دومین دوره توانمندسازی کنشگران مسجدی در البرز برگزار شد

  • کد خبر : 29104
  • 30 خرداد 1403 - 17:27
دومین دوره توانمندسازی کنشگران مسجدی در البرز برگزار شد
دومین دوره توانمندسازی کنشگران مسجدی با عنوان «شهید شهرکی» به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز و بنیاد هدایت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، دومین دوره توانمندسازی کنشگران مسجدی البرز با عنوان «شهید شهرکی» صبح چهارشنبه به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان و بنیاد هدایت و با حضور امامان محلات شاخص البرز در اردوگاه ایثار شهر کوهسار برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ناصر میرمحمدیان، مدیرعامل بنیاد هدایت در نشست تخصصی این دوره با اشاره به اینکه دوره مذکور در بیش از ۲۰ استان کشور برگزار شده است، هدف از برگزاری این دوره را پیشرفت محله با محوریت جهاد تبیین دانست.

وی مطرح کرد: مدل حکمرانی مدرن، می‌خواهد ارتباط انسان‌ها را با ولایت قطع و از پیوندهای ولایی جدا و به یک جای متمرکز وصل کند. آنها هیچ توجهی به نیازهای روحی و معنوی انسان ندارند و این مهم را تنها در بخش مادی منحصر کرده‌اند.

مدیرعامل بنیاد هدایت بیان کرد: در حالی که اسلام انسان را دارای ابعاد مختلف می‌داند که اولویت بندی ها باید بر اساس آنها صورت گیرد اما ما می خواهیم مدل امامت را که خداوند برای اداره جامعه در نظر گرفته، پیاده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدیان در پایان خاطرنشان کرد: در مدل حکمرانی ولایی، پیوندهای انسانی تقویت و مشکلات جامعه بر اساس پیوندهای الهی و به دست خود مردم، حل می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=29104

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.