• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
21
توسط مدیرکل بهزیستی استان البرز صورت گرفت؛

دیدار با خانواده دارای سه قلو در فردیس

  • کد خبر : 25470
  • 28 دی 1402 - 2:00
دیدار با خانواده دارای سه قلو در فردیس
مدیرکل بهزیستی استان البرز با خانواده دارای معلولیت شنوایی صاحب سه قلو در فردیس دیدار کرد و از آنها تقدیر کرد و در جریان مشکلات آن ها قرار گرفت.

به گزارش دیده بان البرز، مدیرکل بهزیستی استان البرز به همراه معاون امور اجتماعی و پیشگیری بهزیستی استان در منزل خانواده دارای معلولیت شنوایی که اخیرا صاحب فرزندان سه قلو شده اند، حضور یافتند و از این خانواده تجلیل به عمل آرودند. این بازدید با هدف حمایت، رفع برخی مشکلات و پیگیری درخواست های این خانواده صورت گرفت.

وجیهه محمدی فلاح، مدیرکل بهزیستی استان البرز در این بازدید با اشاره به اهمیت موضوع جوانی جمعیت با در نظر داشتن نقش ایجابی عامل جمعیت در پیشرفت کشور گفت: خانواده های دارای فرزندان دوقلو و بالاتر از برخی خدمات بهزیستی بهره مند می شوند.

وی ارائه خدمات مستمر و غیرمستمر شامل مستمری ماهیانه، هزینه معیشت، درمان، وام اشتغال، شیرخشک، پوشک ، البسه و کمک های موردی و نیز خدمات مشاوره، مددکاری و آموزش‌های مهارت‌های زندگی و … را از جمله این خدمات دانست.

مدیرکل بهزیستی استان البرز با بیان اینکه در شهرستان فردیس ۱۳۵ خانوار دارای فرزندان دوقلو، سه قلو و چهار قلو تحت پوشش بهزیستی این شهرستان هستند، اعلام کرد: سازمان بهزیستی برای خانوارهای این چنینی یک میلیون و ۹۶۵ هزار تومان تا دو میلیون و ۴۰۲ هزار تومان مستمری ماهیانه پرداخت می کند.

گفتنی است در این بازدید کمک های معیشتی اعم از بسته ارزاق، وسایل تفریح و سرگرمی و اسباب بازی و هدیه نقدی و لوح سپاس به پدر و مادر این خانواده اهدا شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=25470

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.