• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
8

رتبه سوم کمیته امداد البرز در ایجاد فرصت شغلی برای نیازمندان

  • کد خبر : 4841
  • 21 فروردین 1400 - 12:02
رتبه سوم کمیته امداد البرز در ایجاد فرصت شغلی برای نیازمندان
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با پرداخت ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه و ایجاد بیش از هشت هزار فرصت شغلی برای نیازمندان و مددجویان تحت حمایت، رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، شاهین رضایی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: در سال گذشته علاوه بر اعطای بیش از سه هزار و ۹۵۰ مورد تسهیلات اشتغال و خودکفایی، یک هزار و ۹۰۰ نفر از متقاضیان اشتغال نیز به مراکز کاریابی و سه هزار و ۲۰۰ نفر برای گذراندن دوره‌های آموزش شغلی استان معرفی ‌شدند.

وی مطرح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با پرداخت ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه و ایجاد بیش از هشت هزار فرصت شغلی برای نیازمندان و مددجویان تحت حمایت، رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داد.

رضایی با تأکید بر اینکه اصلی‌ ترین هدف این نهاد، توانمندسازی مددجویان از طریق اشتغال‌زایی است ادامه داد: تسهیلات اشتغال این نهاد در زمینه‌های خدماتی، تولیدی، صنعتی، دامپروری، کشاورزی و صنایع‌ دستی به مددجویان و زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد و تعدادی از نیازمندان غیر تحت حمایت پرداخت می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز افزود: طی سال گذشته این نهاد در قالب تسهیلات اشتغال، کاریابی و راهبری شغلی، پنج هزار و ۹۸۰ شغل به‌ صورت مستقیم و دو هزار و ۳۸۰ شغل نیز به صورت غیرمستقیم ایجاد کرده است. اعطای ۱۲۰میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت این نهاد نیز رشد ۷۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ایجاد کرده است.

رضایی تصریح کرد: برای کارآفرینانی که مددجویان مورد حمایت این نهاد را در واحدهای تولیدی خود به‌کارگیری کنند، تسهیلات تشویقی به ازای هر نفر ۵۰ میلیون تومان و یا پرداخت حق بیمه فرد به‌ کارگیری شده تا دو سال در نظر گرفته‌ شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=4841

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.